Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manse PP:n naispesäpalloilijat hävisivät Joensuun Mailalle kauden toisen tappionsa. Ottelu päättyi kotiutuslyöntikilpailussa lukemin 2–1. Mansen pelinjohtaja Manu Vartia korosti, että joukkueen taso on edelleen korkea, vaikka tappio tuli.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manse PP:n naispesäpalloilijat hävisivät Joensuun Mailalle kauden toisen tappionsa. Ottelu päättyi kotiutuslyöntikilpailussa lukemin 2–1. Mansen pelinjohtaja Manu Vartia korosti, että joukkueen taso on edelleen korkea, vaikka tappio tuli.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 21:59, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manse kärsi toisen tappion Joensuussa • Manse PP kärsi tappion Pattijoella.
Manse hävisi Joensuussa
Manse PP:n naispesäpalloilijat hävisivät Joensuun Mailalle. Tämä oli Mansen kauden toinen tappio. Ottelu meni kotiutuslyöntikilpailuun, ja tulos oli 2–1. Mansen pelinjohtaja sanoi, että joukkueen taso on silti hyvä.
Manse PP:n naispesäpalloilijat hävisivät Joensuun Mailalle kauden toisen tappionsa. Ottelu päättyi kotiutuslyöntikilpailussa lukemin 2–1. Mansen pelinjohtaja Manu Vartia korosti, että joukkueen taso on edelleen korkea, vaikka tappio tuli.
Manse PP:n miesten joukkue ei onnistunut voittamaan Pattijoen Urheilijoita, jääden ilman pisteitä. Ottelu päättyi PattU:n voittoon lukemin 2–0. Mansen pelinjohtaja myönsi vastustajan olleen parempi pelissä.
Manse PP:n naisten pesäpallojoukkue jatkoi voittoputkeaan voittamalla Kirittäret. Ottelun kohokohtana oli tilanne, jossa Lina Olenius oli keskeisessä roolissa. Joukkueen voitto oli jo…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Pesäpallo
Miesten ja naisten joukkueet on valittu pesäpallon Itä–Länsi-tähdistöotteluihin. Naisjoukkueet koostuvat pelaajista eri seuroista, kuten Manse PP:stä ja Joensuun Mailasta. Pelinjohtajina toimivat Tommi…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo, #MansePP
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Mynämäen Vesa hävisi Kajaanin Pallokerholle. Janakkalan Jana voitti Siilinjärven Pesiksen, kun taas Haminan Palloilijat ja Lavepesis…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Pesäpallon leiriottelussa Koskenkorvan Urheilijat voitti Kempeleen Kiri:n yli 3 000 katsojan edessä. Vaikka kotijoukkueella oli hyvät lähtökohdat, ottelu päättyi pettymykseen. Tapahtuma oli…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Jukka Marttala, 53, tekee pesäpallon Itä–Länsi -ottelussa debyyttinsä syöttötuomarina. Hän on aiemmin voittanut Superpesiksen kärkilyöntien tilaston, mutta ei ole aikaisemmin saanut kutsua…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Pesäpallo
Mansen tytöt ovat vahvassa kunnossa Superpesiksen runkosarjassa, sijoittuen kolmanneksi 14 pisteellä. Joukkue on voittanut viisi ottelua ja hävinnyt kolme. Päävalmentaja Miro Mäkinen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Pesäpallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.