Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Englanti koki tappion miesten MM-jalkapallon välierässä, kun Argentiina voitti 2–1. Englanti johti ottelua, mutta taktiikka epäonnistui, ja joukkue vetäytyi puolustukseen. Thomas Tuchelin pelisuunnitelma ja vaihdot ovat saaneet paljon kritiikkiä asiantuntijoilta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Englanti koki tappion miesten MM-jalkapallon välierässä, kun Argentiina voitti 2–1. Englanti johti ottelua, mutta taktiikka epäonnistui, ja joukkue vetäytyi puolustukseen. Thomas Tuchelin pelisuunnitelma ja vaihdot ovat saaneet paljon kritiikkiä asiantuntijoilta.
Aiheesta on julkaistu 10 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 16.7.2026 klo 01:11, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Englanti hävisi MM-välierän Argentiinalle • Englanti hävisi MM-välierän Argentiinalle • Englanti hävisi MM-välierän Argentiinalle.
Englanti hävisi MM-välierän
Englanti pelasi miesten MM-jalkapallon välierässä Argentiinaa vastaan. Englanti johti ottelua, mutta hävisi 1–2. Thomas Tuchelin taktiikka epäonnistui, ja asiantuntijat kritisoivat häntä. Joukkue vetäytyi puolustamaan, mikä johti tappioon.
Englanti koki tappion miesten MM-jalkapallon välierässä, kun Argentiina voitti 2–1. Englanti johti ottelua, mutta taktiikka epäonnistui, ja joukkue vetäytyi puolustukseen. Thomas Tuchelin pelisuunnitelma ja vaihdot ovat saaneet paljon…
Englanti menetti johtoasemansa ja hävisi jalkapallon MM-välierän Argentiinalle 2–1. Harry Kane kritisoi joukkueen toimintaa ratkaisuhetkillä, kun Englanti ei pystynyt pitämään johtoa. Englanti pelaa pronssiottelussa Ranskaa vastaan, kun taas…
Englanti johti MM-välierää, mutta hävisi Argentiinalle 1–2. Päävalmentaja Thomas Tuchel sai kritiikkiä taktiikastaan, joka suojeli johtoa liian passiivisesti. Argentiina teki voittomaalin lisäajalla Lionel Messin syötöstä.
Englannin ja Argentiinan välinen jalkapallo-ottelu on tauolla maalittomassa tilanteessa. Avauspuoliajalla ei nähty maaleja, mutta pelaajien välillä käytiin useita keskusteluja. Ottelun voittaja etenee finaaliin Espanjaa vastaan.
Englannin ja Argentiinan välinen jalkapallo-ottelu on tauolla 0–0-tilanteessa. Avauspuoliajalla ei nähty maaleja, mutta useita pelaajien välisiä yhteenottoja tapahtui. Ottelun voittaja etenee finaaliin Espanjaa vastaan.
Englannin ja Argentiinan välinen jalkapallo-ottelu on tauolla 0–0-tilanteessa. Avauspuoliajalla ei nähty maaleja, mutta pelaajien välisiä yhteenottoja oli useita. Ottelun voittaja etenee finaaliin Espanjaa vastaan.
Englanti ja Argentiina pelaavat jalkapallon MM-välierässä. Ottelu on odotettu ja molemmat joukkueet ovat valmistautuneet huolellisesti. Voittaja etenee finaaliin.
Englanti ja Argentiina pelaavat jalkapallon MM-välierässä. Ottelu on yksi turnauksen kohokohdista, ja molemmat joukkueet tavoittelevat finaalipaikkaa. Fanit odottavat innolla tätä huipputason kohtaamista.
Englanti ja Argentiina pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-välierässä. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta, ja molemmat joukkueet ovat valmistautuneet huolellisesti. Voittaja etenee finaaliin, mikä tekee pelistä erityisen jännittävän.
Englanti ja Argentiina kohtaavat toisiaan jalkapallon MM-kisojen toisessa välierässä. Ottelu alkaa kello 22.00, ja voittaja etenee sunnuntain loppuotteluun Espanjaa vastaan. Lionel Messi pelaa ensimmäistä kertaa Englannin joukkuetta vastaan.
Argentiina ja Englanti ovat kohdanneet jalkapallon MM-kisoissa useita kertoja, ja heidän historiansa on täynnä jännittäviä hetkiä. Molemmat maat ovat kohdanneet toisensa viidesti…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Argentiina on voittanut Englannin 2-1 ja etenee MM-loppuotteluun. Finaalissa se kohtaa Espanjan, joka pohtii, suostuuko se häviämään. Argentiinan matka finaaliin on ollut…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #MMfutis
Argentiina eteni jalkapallon MM-finaaliin voittamalla Englannin välierissä 2-1. Ottelu oli tasainen, mutta Argentiina käänsi pelin edukseen viime hetkillä. Finaalissa Argentiina kohtaa Espanjan.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Argentiina, #Englanti
Jalkapallon MM-kisojen toinen välierä pelataan keskiviikkona, kun Englanti kohtaa Argentiinan. Ottelu alkaa kello 22.00, ja voittaja etenee sunnuntain loppuotteluun Espanjaa vastaan. Argentiina…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Englanti ja Argentiina kohtaavat toisensa MM-kisojen välierässä. Molemmat joukkueet tavoittelevat paikkaa finaalissa, jossa Espanja odottaa voittajaa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ympäri…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #Argentiina
Espanja eteni miesten MM-jalkapallon loppuotteluun voittamalla Ranskan 2–0. Ranskan hyökkäys ei saanut luotua maalipaikkoja, ja Espanjan keskikenttä hallitsi peliä. Ranskan maaliodottama oli…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.