Nimipäivä:
Rauni, Rauna
26°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Vaasassa tapahtui törkeä lapsipahoinpitely, ja Keskusta vaatii luottamusäänestystä hallituksesta. Kokoomuksen kannatus on laskenut merkittävästi.


Sebastian Tynkkynen sai maahantulokiellon Britanniaan

Aihesivu: Sebastian Tynkkynen sai maahantulokiellon Britanniaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkyseltä evättiin maahantulo Britanniaan. Tynkkysen mukaan kielto perustui ilmoitukseen, jonka mukaan hänen läsnäolonsa maassa ei ole yleisen edun mukaista. Lisäksi ilmoituksessa todettiin, ettei päätöksestä voi valittaa.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 15.7.2026 klo 19:03
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkyseltä evättiin maahantulo Britanniaan. Tynkkysen mukaan kielto perustui ilmoitukseen, jonka mukaan hänen läsnäolonsa maassa ei ole yleisen edun mukaista. Lisäksi ilmoituksessa todettiin, ettei päätöksestä voi valittaa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 19:03, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Yle Uutiset, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Sebastian Tynkkynen sai maahantulokiellon Britanniaan • Britannia kieltää Sebastian Tynkkysen maahantulon.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.7.2026 klo 19:03.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SebastianTynkkynen, #Britannia, #Europarlamentti.

Selkokielinen yhteenveto

Tynkkynen ei saa matkustaa Britanniaan

Europarlamentaarikko Sebastian Tynkkynen ei saa matkustaa Britanniaan. Hän sai asiasta ilmoituksen lentokentällä Brysselissä. Ilmoituksessa sanottiin, että hänen läsnäolonsa ei ole yleisen edun mukaista. Tynkkysen mukaan päätöksestä ei voi valittaa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.