Nimipäivä:
Rauni, Rauna
26°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Vaasassa tapahtui törkeä lapsipahoinpitely, ja Keskusta vaatii luottamusäänestystä hallituksesta. Kokoomuksen kannatus on laskenut merkittävästi.


Tommi Nikunen tunnustaa golf-kavallukset

Aihesivu: Tommi Nikunen tunnustaa golf-kavallukset

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Tommi Nikunen on tunnustanut Lahden Golf -yhtiön kavallukset. Oikeusprosessi etenee tunnustamismenettelyn kautta, ja oikeudenkäynti on suunniteltu loppukesäksi tai syksyksi. Nikunen on aiemmin toiminut seuran toimitusjohtajana.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Talous
  • Päivitetty 15.7.2026 klo 15:34
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Tommi Nikunen on tunnustanut Lahden Golf -yhtiön kavallukset. Oikeusprosessi etenee tunnustamismenettelyn kautta, ja oikeudenkäynti on suunniteltu loppukesäksi tai syksyksi. Nikunen on aiemmin toiminut seuran toimitusjohtajana.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 15:34, pääluokka Talous.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tommi Nikunen tunnustaa golf-kavallukset • Tommi Nikunen tunnustaa golf-kavallukset.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 15.7.2026 klo 15:34.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Talous.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #TommiNikunen, #LahdenGolf, #Kavallus.

Selkokielinen yhteenveto

Nikunen tunnustaa golf-kavallukset

Tommi Nikunen on myöntänyt kavallukset Lahden Golf -yhtiössä. Oikeusprosessi alkaa tunnustamismenettelyllä. Oikeudenkäynti pidetään kesän lopulla tai syksyllä. Nikunen on työskennellyt seuran toimitusjohtajana.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.