Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo ilmoitti, että hallitus ei enää edistä Garden Helsingin valtiontukea. Pääministeri Petteri Orpo on pahoillaan Garden…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallotähti Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua keskiviikkoaamuna. Murtoyritys tapahtui juuri sen jälkeen, kun Espanja eteni MM-välieriin kaatamalla Ranskan. Kaksi henkilöä yritti kiivetä talon seinää, mutta turvamiehet yllättivät heidät.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallotähti Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua keskiviikkoaamuna. Murtoyritys tapahtui juuri sen jälkeen, kun Espanja eteni MM-välieriin kaatamalla Ranskan. Kaksi henkilöä yritti kiivetä talon seinää, mutta turvamiehet yllättivät heidät.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 15:26, pääluokka Jutut ja juorut.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua • Yamalin kotiin yritettiin murtautua.
Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua
Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua keskiviikkoaamuna. Tämä tapahtui pian sen jälkeen, kun Espanja voitti Ranskan MM-välierässä. Kaksi henkilöä yritti kiivetä talon seinää, mutta turvamiehet saivat heidät kiinni. Murtovarkaat pakenivat paikalta ennen kuin poliisi saapui.
Jalkapallotähti Lamine Yamalin kotiin yritettiin murtautua keskiviikkoaamuna. Murtoyritys tapahtui juuri sen jälkeen, kun Espanja eteni MM-välieriin kaatamalla Ranskan. Kaksi henkilöä yritti kiivetä talon seinää, mutta turvamiehet yllättivät heidät.
Jalkapallotähti Lamine Yamalin kotiin tehtiin murtoyritys heti MM-välierän jälkeen. Kaksi naamioitunutta henkilöä kiipesi talon seinää, mutta turvamiehet yllättivät heidät. Murtovarkaat pakenivat paikalta ennen kuin poliisi ehti saapua.
David Beckham oli paikalla Miamissa seuraamassa Englannin ja Norjan puolivälieräottelua. Englanti voitti ottelun 2–1 Jude Bellinghamin kahdella maalilla ja eteni välieriin. Beckhamin…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Zlatan Ibrahimovic on esitellyt kalliita kellojaan jalkapallon MM-kisoissa Fox Sportsin asiantuntijana. Hänen ranteessaan nähdyt kellot maksavat jopa yli 650 000 euroa. Kelloasiantuntija…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #MMkisat
Ruotsin prinsessa Estelle matkusti ensimmäistä kertaa yksin ulkomaille. Hän osallistui kuukauden mittaiselle tyttöjen leirille Yhdysvalloissa, joka maksoi noin 6 341 euroa. Samaan…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #MMkisat
Rosa Meriläinen ja Tuomas Muraja muuttavat Mänttään 62 neliön kerrostalokolmioon, jonka hinta on vain 19 000 euroa. Muutto seuraa Meriläisen pojan Frans…
Jutut ja juorut
Lionel Messi pyrkii lopettamaan huhut, jotka koskevat hänen ja toimittaja Sofi Martinezin välejä. Messi halasi Martinezia haastattelussa ja totesi, että hänen käytöstään…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #MMkisat
Norjalainen jalkapallotähti Erling Haaland on saanut lapsen kumppaninsa kanssa. Hän asuu perheensä kanssa Cheshiressä ja omistaa kiinteistöjä Oslossa ja Marbellassa. Haalandin vuositulot…
Jutut ja juorut • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.