Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Eduskunta kutsutaan koolle kesätauon aikana Garden Helsinki -hankkeen vuoksi. Vaasassa poliisi tutkii tapausta, jossa mies toi aseen ravintolaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Miespuolinen laskuvarjohyppääjä menehtyi tiistai-iltana Rissalassa, Kuopion lentoaseman läheisyydessä. Itä-Suomen poliisi on vahvistanut tapauksen ja tutkii kuolemansyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Miespuolinen laskuvarjohyppääjä menehtyi tiistai-iltana Rissalassa, Kuopion lentoaseman läheisyydessä. Itä-Suomen poliisi on vahvistanut tapauksen ja tutkii kuolemansyytä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 15.7.2026 klo 12:19, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Laskuvarjohyppääjä kuoli Rissalassa • Laskuvarjohyppääjä kuoli Rissalassa.
Laskuvarjohyppääjä kuoli Rissalassa
Mies, joka hyppäsi laskuvarjolla, kuoli tiistai-iltana Rissalassa. Rissala sijaitsee Kuopion lähellä. Poliisi tutkii, miksi hän kuoli. Tapaus on herättänyt huomiota.
Miespuolinen laskuvarjohyppääjä menehtyi tiistai-iltana Rissalassa, Kuopion lentoaseman läheisyydessä. Itä-Suomen poliisi on vahvistanut tapauksen ja tutkii kuolemansyytä.
Miespuolinen laskuvarjohyppääjä menehtyi tiistaina Rissalassa, Kuopion lentoaseman läheisyydessä. Itä-Suomen poliisi on vahvistanut tapauksen ja tutkii kuolemansyytä. Uutiseen liittyviä lisätietoja on tulossa myöhemmin.
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kuopio
Laukaan Vihtavuoressa sijaitsevassa Nammon ruutitehtaassa tapahtui räjähdys, jossa kuoli yksi urakoitsijatyöntekijä. Räjähdys tapahtui työmaalla, jossa ei ollut käynnissä tuotantoa. Poliisi tutkii tapahtumaa,…
Kotimaa
Suomussalmella Kiantama Oy:n tehtaasta vuosi ammoniakkia, mikä johti vaaratiedotteen antamiseen. Ohikulkija haistoi ammoniakin ja ilmoitti asiasta hätäkeskukseen. Pelastuslaitos sai vuodon hallintaan, eikä…
Kotimaa
Munkkivuoren kirkon lisärakennuksessa Helsingissä on syttynyt tulipalo, jonka sammutustyöt ovat käynnissä. Pelastuslaitos varoittaa savun leviämisestä lähialueelle ja kehottaa asukkaita sulkemaan ikkunat ja…
Kotimaa
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin.…
Kotimaa
Laitilassa syttynyt tulipalo tuhosi kanalan, jossa kuoli tuhansia kanoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta maanantaina iltapäivällä, ja palo oli levinnyt laajalti ennen sammutusoperaation…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.