Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 23:56, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ihminen löytyi kuolleena Kuopiossa • Ihminen löytyi kuolleena Kuopiossa • Ihminen löytyi kuolleena Kuopiossa.
Ihminen löytyi kuolleena vedestä
Kuopion Vehmersalmella löytyi tiistaina kuollut ihminen vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito menivät paikalle, mutta henkilö oli jo kuollut. Poliisi hoitaa asiaa nyt. Tiedotuksesta vastaa poliisi.
Kuopion Vehmersalmelta löytyi tiistaina kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos ja ensihoito saapuivat paikalle, mutta henkilö oli jo menehtynyt. Poliisi on ottanut asian hoitaakseen.
Kuopiossa, Vehmersalmella, on löydetty kuollut henkilö rantavedestä. Pelastuslaitos sai ilmoituksen tiistai-iltana, ja paikalle saapuessaan he vahvistivat henkilön olevan kuollut. Asiasta ei anneta lisätietoja.
Kuopiossa, Vehmersalmella, löytyi kuollut henkilö rantavedestä tiistai-iltana. Pohjois-Savon pelastuslaitos vahvisti tapauksen, mutta ei anna lisätietoja. Henkilö oli löytynyt rannan läheisyydestä.
Kuopion Vehmersalmesta on löytynyt kuollut henkilö vedestä. Pelastuslaitos sai ilmoituksen asiasta myöhään illalla, ja ensihoito todensi henkilön kuoleman rannassa.
Kuopiossa on löytynyt yksi kuollut henkilö Vehmersalmelta. Pelastuslaitoksen mukaan henkilö löytyi vedestä rannan läheisyydestä, ja ensihoito totesi hänen menehtyneen. Tapahtumasta on ilmoitettu viranomaisille.
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi jatkaa etsintöjä Sallassa kadonneen saksalaisen naisen löytämiseksi. Nainen katosi kesäkuun lopussa, ja poliisi pyytää edelleen havaintoja asiasta. Kadonneen naisen yhteyteen liittyi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Munkkivuoren kirkon lisärakennuksessa Helsingissä on syttynyt tulipalo, jonka sammutustyöt ovat käynnissä. Pelastuslaitos varoittaa savun leviämisestä lähialueelle ja kehottaa asukkaita sulkemaan ikkunat ja…
Kotimaa
Laitilassa syttynyt tulipalo tuhosi kanalan, jossa kuoli tuhansia kanoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta maanantaina iltapäivällä, ja palo oli levinnyt laajalti ennen sammutusoperaation…
Kotimaa
Lahdessa kadonnut espoolaismies on löytynyt hukkuneena Kymijärvestä. Mies, joka oli ilmoitettu kadonneeksi keskiviikon vastaisena yönä, lähti uimaan ja häntä etsittiin vesistöstä. Poliisi…
Kotimaa
Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun vuoksi. Uusien hakemusten keskimääräinen käsittelyaika on noin 34 päivää, mikä ylittää lakisääteisen 30 päivän rajan.…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.