Nimipäivä:
Rauni, Rauna
22°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.


Israel iski Gazassa poliisiasemalle

Aihesivu: Israel iski Gazassa poliisiasemalle

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Israelin ilmaisku Gazassa on johtanut ainakin kahdeksan ihmisen kuolemaan. Iskussa surmattiin poliisiaseman johtaja ja useita Hamasin taistelijoita. Hamas tuomitsi hyökkäyksen ja vahvisti kuolleiden joukossa olevan myös naispoliisi.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 14.7.2026 klo 21:03
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Israelin ilmaisku Gazassa on johtanut ainakin kahdeksan ihmisen kuolemaan. Iskussa surmattiin poliisiaseman johtaja ja useita Hamasin taistelijoita. Hamas tuomitsi hyökkäyksen ja vahvisti kuolleiden joukossa olevan myös naispoliisi.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 21:03, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Israel iski Gazassa poliisiasemalle • Israel iski poliisiasemalle Gazassa • Israel iski Gazassa poliisiasemalle.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 14.7.2026 klo 21:03.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Israel, #Hamas, #Ilmaisku.

Selkokielinen yhteenveto

Israel iski poliisiasemalle Gazassa

Israelin armeija teki ilmaiskun poliisiasemalle Gazassa. Iskussa kuoli ainakin kahdeksan ihmistä. Kuolleiden joukossa on poliisiaseman johtaja ja naispoliisi. Hamas tuomitsi hyökkäyksen ja vahvisti, että neljä Hamasin taistelijaa kuoli.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.