Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Garden Helsinki myöntää virheitä rahoitusprosessissaan, kun taas Vaasassa tutkitaan törkeää pahoinpitelyä. Norppien pyydyskuolemat Saimaalla herättävät huolta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tadej Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin ajalla 3.58.08. Hän jätti Remco Evenepoelin 32 sekunnin päähän ja Paul Seixasin 34 sekunnin erolla. Ympäriajon kokonaiskilpailussa Pogacar johtaa edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tadej Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin ajalla 3.58.08. Hän jätti Remco Evenepoelin 32 sekunnin päähän ja Paul Seixasin 34 sekunnin erolla. Ympäriajon kokonaiskilpailussa Pogacar johtaa edelleen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 19:11, pääluokka Muut lajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin • Pogačar vahvistaa johtoaan Ranskan ympäriajossa.
Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin
Tadej Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin. Hän ajoi matkan Aurillacista Le Lioraniin ajalla 3.58.08. Remco Evenepoel tuli toiseksi 32 sekuntia Pogacarin jälkeen. Yhteiskilpailussa Pogacar on edelleen johdossa.
Tadej Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin ajalla 3.58.08. Hän jätti Remco Evenepoelin 32 sekunnin päähän ja Paul Seixasin 34 sekunnin erolla. Ympäriajon kokonaiskilpailussa Pogacar johtaa edelleen.
Tadej Pogačar voitti Ranskan ympäriajon kymmenennen etapin ja juhli voittoa Ranskan kansallispäivänä. Hän ajoi etapin Aurillacista Le Lioraniin ja kasvatti etumatkaansa kilpailijoihin yli kolmeen ja puoleen minuuttiin. Pogačar…
Tadej Pogacar voitti Ranskan ympäriajon kuudennen etapin, joka kulki Pau–Gavarnie-Gedre-reitillä. Hän saapui maaliin ajalla 4.32.07, ja Jonas Vingegaard jäi hänestä 2.38 minuuttia.…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Ranska, #Pogacar
Ranskan ympäriajon kolmannella etapilla Tadej Pogacar voitti kilpailun ajalla 4.45.11. Jonas Vingegaard jäi toiseksi vain kahden sekunnin erolla, ja Richard Carapaz oli…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Ranska, #Pogacar
Tour de France -kilpailun järjestäjät päättivät lyhentää yhdeksättä etappia 30 kilometrillä helteen takia. Alun perin etappi oli 185,5 kilometriä pitkä, mutta se…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Ranska, #Pyöräily
Ranskan ympäriajon ensimmäinen etappi, 19,6 kilometrin aika-ajo, on saatu päätökseen. Jonas Vingegaard voitti etapin ajalla 21.47, ja Filippo Ganna sekä Tadej Pogacar…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Ranska, #Pyöräily
Ranskan ympäriajo, Le Tour, alkaa vuonna 2026 Barcelonasta. Ensimmäinen etappi on joukkueaika-ajo, joka tapahtuu kaupungin sydämessä. Uudistettu kilpailumuoto parantaa aikamittauksia ja tekee…
Muut lajit • jaetut avainsanat: #Ranska, #Pyöräily
Akseli Ruohola saavutti hopeaa suunnistuksen MM-kisoissa Italiassa. Hän hävisi finaalissa Ranskan Guilhem Verovelle vain 0,8 sekuntia. Ruoholan mitali on Suomen toinen käynnissä…
Muut lajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.