Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Munkkivuoressa tapahtui auto-onnettomuus, kun henkilöauto törmäsi K-supermarketin seinään. Tapahtumasta selvittiin ilman henkilövahinkoja, mutta materiaalisia vahinkoja syntyi. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Munkkivuoressa tapahtui auto-onnettomuus, kun henkilöauto törmäsi K-supermarketin seinään. Tapahtumasta selvittiin ilman henkilövahinkoja, mutta materiaalisia vahinkoja syntyi. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 20:09, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Auto törmäsi kaupan seinään Munkkivuoressa • Auto törmäsi K-Supermarketin seinään • Auto törmäsi K-Supermarketin seinään Helsingissä.
Auto törmäsi kaupan seinään
Munkkivuoressa auto törmäsi kaupan seinään. Tapahtuma sattui tiistaina iltapäivällä. Kukaan ei loukkaantunut, mutta kaupassa tapahtui vahinkoja. Poliisi tutkii tapausta.
Munkkivuoressa tapahtui auto-onnettomuus, kun henkilöauto törmäsi K-supermarketin seinään. Tapahtumasta selvittiin ilman henkilövahinkoja, mutta materiaalisia vahinkoja syntyi. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Munkkivuoressa auto ajoi K-Supermarketin seinään tiistaina. Törmäyksessä ei syntynyt henkilövahinkoja, mutta kaupan rakenne vaurioitui ja tuotteita tuhoutui. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingin Munkkivuoressa henkilöauto ajoi K-Supermarketin seinään, mutta onneksi henkilövahinkoja ei syntynyt. Törmäyksessä vaurioitui kaupan ulkoseinä ja kylmähylly, ja maitotuotteita levisi lattialle. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
K-Supermarket Munkissa Munkkivuoressa autoilija törmäsi myymälän seinään, aiheuttaen vaurioita. Törmäyksen seurauksena hyllyjä kaatui ja kylmäkaluste vaurioitui, mutta henkilövahinkoja ei tullut. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingissä tapahtui takaa-ajo, kun auto ei noudattanut poliisin pysähtymiskäskyä. Auto pakeni poliisia, mutta pysähtyi nopeasti Oulunkylässä, josta kolme henkilöä pakeni jalkaisin. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Liikenneturvallisuus
Raumalla Lapin kohdalla sattui iltapäivällä kahden henkilöauton välinen nokkakolari, jossa oli yhteensä seitsemän henkilöä. Kaikki onnettomuudessa olleet on toimitettu jatkohoitoon. Valtatie 12…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingissä alakouluikäinen lapsi jäi auton alle, mutta ei loukkaantunut vakavasti. Onnettomuus tapahtui Töölöntorin läheisyydessä, kun lapsi astui yllättäen ajotielle. Kuljettajan ajonopeus oli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Onnettomuus
Lempäälässä tapahtui lauantaina ikävän onnettomuus, kun iäkäs mies hukkui Höytämönjärveen. Hätäkeskus sai ilmoituksen vedessä kelluvasta henkilöstä, ja pelastuslaitos löysi miehen kuolleena. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Liikenneonnettomuudessa Toholammilla menehtyi nuori mies. Onnettomuus tapahtui maanantaina, kun henkilöauto suistui tieltä. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä.
Liikenne
Hangossa Koverharintien läheisyydessä on eristetty alue sotilasräjähde-epäilyn vuoksi. Poliisi arvioi, että tilanne kestää useita tunteja, ja liikenne on poikki alueella. Poliisi kertoo…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.