Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Raakaöljyn hinnat ovat nousseet yli yhdeksän prosenttia Yhdysvaltojen ilmoitettua aikomuksestaan sulkea Iranin satamat. Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Erling Haaland ja Sander Berge jättivät Norjan kansanjuhlan väliin kiireisen aikataulun vuoksi. Molemmat pelaajat osallistuivat kuninkaallisten tapaamiseen, mutta heidän oli pakko lähteä ennen juhlia. Haaland matkusti Italian Cataniaan, koska Norjan paluulento viivästyi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Erling Haaland ja Sander Berge jättivät Norjan kansanjuhlan väliin kiireisen aikataulun vuoksi. Molemmat pelaajat osallistuivat kuninkaallisten tapaamiseen, mutta heidän oli pakko lähteä ennen juhlia. Haaland matkusti Italian Cataniaan, koska Norjan paluulento viivästyi.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 15:58, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Erling Haaland kiirehti lomalle Norjasta • Erling Haaland ei tunnista Hollywood-tähtiä.
Haaland kiirehti lomalle Norjasta
Erling Haaland ja Sander Berge eivät osallistuneet Norjan kansanjuhlaan. He olivat kuninkaallisten tapaamisessa, mutta heidän piti lähteä aikaisin. Haaland matkusti Italian Cataniaan. Norjan maajoukkueen paluulento viivästyi, joten juhlaan ei ehditty. Norjan matka MM-kisoissa päättyi puolivälieriin.
Erling Haaland ja Sander Berge jättivät Norjan kansanjuhlan väliin kiireisen aikataulun vuoksi. Molemmat pelaajat osallistuivat kuninkaallisten tapaamiseen, mutta heidän oli pakko lähteä ennen juhlia. Haaland matkusti Italian Cataniaan,…
Norjan jalkapallotähti Erling Haaland ei tunne Hollywoodin tähtiä. Tom Holland, tunnettu Hämähäkkimies-elokuvista, yritti kutsua Haalandin illalliselle, mutta jalkapalloilija ei edes vastannut kutsuun. Haalandin mukaan hän ei katso elokuvia,…
Norjan jalkapallomaajoukkue saapui kotiin MM-kisoista suuren yleisön vastaanotettua. Joukkueen lentokone laskeutui Oslossa myöhässä, ja Erling Haaland herätti huomiota tuomalla mukanaan täytetyn pesukarhun.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #ErlingHaaland
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #MMkisat
Jalkapallon MM-kisojen välierät alkavat tiistaina, kun Ranska ja Espanja taistelevat ensimmäisestä finaalipaikasta. Joukkueet ovat kohdanneet aiemmin arvokisoissa, ja Espanja voitti edellisen ottelun…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Jalkapallon MM-kisoissa Englanti ja Espanja ovat edenneet välieriin. Englanti voitti Norjan puolivälierissä, kun taas Argentiina kaatoi Sveitsin. Välierät alkavat tiistaina 14. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Norjan jalkapallomaajoukkueen MM-kisaurakka päättyi puolivälierässä Englannille, mutta joukkueen esitys inspiroi nuoria pelaajia. Erling Haaland korosti, että Norjan paluu arvokilpailuihin on merkittävä saavutus.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Norja, #MMkisat
Jalkapallon MM-kisojen puolivälierässä Englannin ja Norjan välillä hyväksytty maali on herättänyt paljon keskustelua. Maali syntyi tilanteessa, jossa Norjan maalivahdin avaus osui kameravaijeriin,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Norja
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.