Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Raakaöljyn hinnat ovat nousseet yli yhdeksän prosenttia, ja inflaatio on noussut 2,1 prosenttiin. Helsingissä Munkkivuoren kirkon lisärakennus on…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ranska ja Espanja kohtaavat jalkapallon miesten MM-kisojen välierässä tiistaina. Ottelu alkaa kello 22.00 Arlingtonissa, ja Ranska on ennakkosuosikki. Tämä on uusinta vuoden 2024 EM-kisojen välierästä, jossa Espanja voitti Ranskan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ranska ja Espanja kohtaavat jalkapallon miesten MM-kisojen välierässä tiistaina. Ottelu alkaa kello 22.00 Arlingtonissa, ja Ranska on ennakkosuosikki. Tämä on uusinta vuoden 2024 EM-kisojen välierästä, jossa Espanja voitti Ranskan.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 14.7.2026 klo 10:05, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ranska kohtaa Espanjan MM-kisojen välierässä • Ranska ja Espanja kohtaavat MM-välierässä • Ranska ja Espanja kohtaavat MM-välierässä.
Ranska ja Espanja pelaavat välierässä
Ranska ja Espanja pelaavat tiistaina jalkapallon MM-kisojen välierässä. Ottelu alkaa kello 22.00 Arlingtonissa. Ranska on ennakkosuosikki, vaikka Espanja voitti heidät aiemmin EM-kisoissa. Tämä on tärkeä ottelu molemmille joukkueille.
Ranska ja Espanja kohtaavat jalkapallon miesten MM-kisojen välierässä tiistaina. Ottelu alkaa kello 22.00 Arlingtonissa, ja Ranska on ennakkosuosikki. Tämä on uusinta vuoden 2024 EM-kisojen välierästä, jossa Espanja voitti…
Ranska ja Espanja kilpailevat tänään jalkapallon MM-finaalipaikasta. Ranska tavoittelee kolmatta peräkkäistä loppuottelua, kun taas Espanja haastaa tähtipelaaja Kylian Mbappen. Ranskassa on otettu käyttöön tiukat turvallisuustoimet kansallispäivän ja ottelun…
Ranskan ja Espanjan joukkueet kohtaavat tiistaina jalkapallon MM-kisojen välierässä. Ranska on ennakkosuosikki, vaikka Espanja voitti joukkueet aiemmassa EM-kisojen välierässä. Ottelu alkaa kello 22.00 Arlingtonissa, Texasissa.
Espanja ja Ranska pelaavat jalkapallon MM-välierässä. Molemmat joukkueet ovat vahvoja ja odotukset ottelua kohtaan ovat korkealla. Ottelu on tärkeä askel kohti mestaruuden tavoittelua.
Espanjan ja Ranskan jalkapallomaajoukkueet kohtaavat toisensa MM-välierässä. Ottelu on odotettu tapahtuma, joka tuo yhteen kaksi jalkapallon huippujoukkuetta. Molemmat joukkueet tavoittelevat paikkaa finaalissa.
Jalkapallon MM-kisoissa Englanti ja Espanja ovat edenneet välieriin. Englanti voitti Norjan puolivälierissä, kun taas Argentiina kaatoi Sveitsin. Välierät alkavat tiistaina 14. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Espanja, #MMkisat
Ranska ja Espanja kohtaavat tänään jalkapallon MM-välierässä Dallasissa. Ranska on voittanut kaikki ottelunsa kisassa, kun taas Espanja voitti puolivälierissä Belgian. Ottelu alkaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Espanja
Ranska kohtaa Espanjan MM-jalkapallon välierässä tiistaina. Ranska tavoittelee kolmatta peräkkäistä loppuottelupaikkaa, ja Kylian Mbappe on ollut joukkueen avainpelaaja. Espanja puolestaan on edennyt…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Espanja
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Jalkapallo
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Norjan jalkapallomaajoukkue saapui kotiin MM-kisoista suuren yleisön vastaanotettua. Joukkueen lentokone laskeutui Oslossa myöhässä, ja Erling Haaland herätti huomiota tuomalla mukanaan täytetyn pesukarhun.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.