Nimipäivä:
Ossi, Ossian
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Pääministeri Petteri Orpo on pyytänyt eduskunnan koolle kutsumista kesätauon aikana. Pääministeri Petteri Orpo on kutsunut eduskunnan koolle ensi…


Rovaniemen ravitulokset julkaistu

Aihesivu: Rovaniemen ravitulokset julkaistu

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Rovaniemen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Aarteen Hosuli ja Dark Dame. Kilpailut herättivät paikallisten hevosharrastajien mielenkiinnon.

  • 3 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 13.7.2026 klo 22:12
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Rovaniemen ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät muun muassa Aarteen Hosuli ja Dark Dame. Kilpailut herättivät paikallisten hevosharrastajien mielenkiinnon.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 22:12, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rovaniemen ravitulokset julkaistu • Rovaniemen ravitulokset julkistettiin • Rovaniemen ravituloset julkistettiin.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.7.2026 klo 22:12.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Rovaniemi, #Ravit, #Toto4.

Selkokielinen yhteenveto

Rovaniemen ravitulokset ovat täällä

Rovaniemen ravikilpailuissa oli monia hevosia. Voittajiksi tulivat Aarteen Hosuli ja Dark Dame. Kilpailut olivat jännittäviä ja kiinnostavia. Paikalliset hevosihmiset seurasivat tapahtumaa innolla.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.
Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.