Nimipäivä:
Aliisa, Alisa
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Asianajaja Peter Jaari kertoi, että Julius Aleksanteri Kivimäki aikoo ilmoittautua Rikosseuraamuslaitokselle. Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin…


Ravitulokset Loviisasta

Aihesivu: Ravitulokset Loviisasta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Loviisassa järjestettiin Toto4-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Sahara Talkabout Tommi Kylliäisen ohjastamana. Toiseksi sijoittui Aladdin Pouz ja kolmanneksi Valdemar Wind. Kilpailussa oli yhteensä neljä erikoissarjaa.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 13.7.2026 klo 21:31
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Loviisassa järjestettiin Toto4-kilpailu, jossa voittajaksi nousi Sahara Talkabout Tommi Kylliäisen ohjastamana. Toiseksi sijoittui Aladdin Pouz ja kolmanneksi Valdemar Wind. Kilpailussa oli yhteensä neljä erikoissarjaa.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 21:31, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravitulokset Loviisasta • Ravitulokset Loviisasta julkaistu.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 13.7.2026 klo 21:31.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Loviisa, #Toto4, #SaharaTalkabout.

Selkokielinen yhteenveto

Ravitulokset Loviisasta

Loviisassa oli ravikilpailut, joissa Sahara Talkabout voitti. Tommi Kylliäinen ohjasti voittajan. Toiseksi tuli Aladdin Pouz ja kolmanneksi Valdemar Wind. Kilpailussa oli neljä sarjaa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.