Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asianajaja Peter Jaari kertoi, että Julius Aleksanteri Kivimäki aikoo ilmoittautua Rikosseuraamuslaitokselle. Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hänen kuolemansa on herättänyt surua Hollannin jalkapalloliitossa, joka muistaa häntä arvostettuna kollegana. Dieperink oli aiemmin hyllytetty MM-kisoista seksuaalirikosepäilyn vuoksi, mutta tutkinta päättyi ilman lisätodisteita.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hänen kuolemansa on herättänyt surua Hollannin jalkapalloliitossa, joka muistaa häntä arvostettuna kollegana. Dieperink oli aiemmin hyllytetty MM-kisoista seksuaalirikosepäilyn vuoksi, mutta tutkinta päättyi ilman lisätodisteita.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 22:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jalkapalloerotuomari Rob Dieperink kuoli 38-vuotiaana • Hollantilainen erotuomari kuoli 38-vuotiaana • Hollantilainen erotuomari kuoli 38-vuotiaana.
Rob Dieperink kuoli 38-vuotiaana
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut. Hän oli 38-vuotias. Dieperink oli tunnettu erotuomari ja hän tuomitsi pelejä Hollannin pääsarjassa. Hänen kuolemansa on surullinen uutinen jalkapalloyhteisölle.
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hänen kuolemansa on herättänyt surua Hollannin jalkapalloliitossa, joka muistaa häntä arvostettuna kollegana. Dieperink oli aiemmin hyllytetty MM-kisoista seksuaalirikosepäilyn vuoksi, mutta tutkinta…
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hollannin jalkapalloliitto KNVB ilmaisi surun Dieperinkin poismenosta ja kuvasi häntä arvostetuksi kollegaksi. Poliisi on tutkinut kuolemaa, mutta ulkopuolisten osallisuus on suljettu…
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hollannin jalkapalloliitto KNVB ilmaisi surunsa Dieperinkin poismenosta ja kuvasi häntä arvostetuksi kollegaksi. Poliisi on tutkinut kuolemaa, mutta ulkopuolisten osallisuus on suljettu…
Alankomaalainen jalkapallotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Poliisi aloitti kuolemansyyntutkinnan, mutta ei epäile rikosta. Dieperink oli kokenut tuomari, joka oli mukana kansainvälisissä turnauksissa.
Hollantilainen erotuomari Rob Dieperink on kuollut 38-vuotiaana. Hänen kuolemastaan tiedotti Hollannin jalkapalloliitto, joka ilmaisi surun ja järkytyksen uutisesta. Dieperink tuomaroi suurimman osan urastaan Hollannin pääsarjassa ja oli arvostettu…
Jalkapallon MM-kisoissa Englanti ja Espanja ovat edenneet välieriin. Englanti voitti Norjan puolivälierissä, kun taas Argentiina kaatoi Sveitsin. Välierät alkavat tiistaina 14. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
HJK:n jalkapallojoukkue koki lauantaina toisen peräkkäisen tappion Veikkausliigassa, kun FC Lahti voitti ottelun 2–0. Tappion lisäksi HJK:n faneja syytetään joukkotappelusta Lahdessa, jossa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Lahdessa tapahtui joukkotappelu, jossa FC Lahden ja HJK:n kannattajat ottivat yhteen. Ravintolapäällikkö kertoi tilanteen alkaneen äkillisesti, kun HJK:n kannattajat hyökkäsivät ravintolan terassille.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.