Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asianajaja Peter Jaari kertoi, että Julius Aleksanteri Kivimäki aikoo ilmoittautua Rikosseuraamuslaitokselle. Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin. Viimeinen havainto hänestä on Tiilääntien leikkikentältä noin kello 15.15.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin. Viimeinen havainto hänestä on Tiilääntien leikkikentältä noin kello 15.15.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 18:20, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Askolassa • 25-vuotias mies kateissa Askolassa, viimeinen havainto leikkikentältä • Poliisi etsii kadonnutta 25-vuotiasta miestä.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Askolassa on kadonnut 25-vuotias mies. Poliisi etsii häntä aktiivisesti. Mies on hoikka ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin. Viimeinen havainto hänestä on leikkikentältä kello 15.15. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Itä-Uudenmaan poliisi on käynnistänyt etsinnät 25-vuotiaasta miehestä, joka on kadonnut Askolassa. Mies on hoikassa kunnossa ja pukeutunut mustiin kuomakenkiin, collegehousuihin ja huppariin. Viimeinen havainto hänestä on Tiilääntien leikkikentältä…
Askolassa on kateissa 25-vuotias mies, joka on viimeksi nähty Tiilääntien leikkikentän läheisyydessä. Miehellä on päällään collegehousut, huppari, lippis ja mustat talvikengät. Poliisi pyytää mahdollisia havaintoja ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Askolassa on kateissa 25-vuotias mies, jonka viimeisin havainto on tehty maanantaina Tiilääntien leikkikentällä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoista numeroon 112. Miehen kerrotaan olevan laiha ja pukeutuneena talvikenkien, collegehousujen,…
25-vuotias mies on kateissa Askolasta. Viimeisin havainto hänestä on tehty Tiilääntien leikkikentän läheisyydessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112.
Sallassa kesäkuun lopussa kadonnutta saksalaisnaista ei ole löydetty. Poliisi on etsinyt naista siitä asti, kun hänen autonsa löydettiin tyhjillään. Viimeinen havainto hänestä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Poliisi jatkaa etsintöjä kesäkuussa Sallassa kadonneesta saksalaisesta naisesta. Viimeisin havainto hänestä on riistakameran kuvassa Saijan kylästä. Kansalaisia pyydetään ilmoittamaan mahdollisista havainnoista poliisille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Lounais-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 63-vuotiaasta kadonneesta naisesta Huittisissa. Nainen poistui palveluasumisen piiristä lauantaina ja on mahdollisesti liikkunut valtatien 12 vartta pohjoiseen.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi etsii Kuopiosta kadonnutta 72-vuotiasta naista, joka on viimeksi nähty Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit, ja katoamishetkellä hänellä oli harmaa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kuopiossa on kadonnut 72-vuotias nainen, jonka viimeisin havainto on Neulamäessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Naisella on yllään harmaa tuulipuku,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Laitilassa syttynyt tulipalo tuhosi kanalan, jossa kuoli tuhansia kanoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen rakennuspalosta maanantaina iltapäivällä, ja palo oli levinnyt laajalti ennen sammutusoperaation…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.