Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin jäsenvaltioihin, mukaan lukien Suomi. Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, joissa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä alakouluikäinen lapsi jäi auton alle, mutta ei loukkaantunut vakavasti. Onnettomuus tapahtui Töölöntorin läheisyydessä, kun lapsi astui yllättäen ajotielle. Kuljettajan ajonopeus oli hidas, ja tapausta tutkitaan edelleen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä alakouluikäinen lapsi jäi auton alle, mutta ei loukkaantunut vakavasti. Onnettomuus tapahtui Töölöntorin läheisyydessä, kun lapsi astui yllättäen ajotielle. Kuljettajan ajonopeus oli hidas, ja tapausta tutkitaan edelleen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 14:32, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lapsi jäi auton alle Helsingissä • Lapsi jäi auton alle Helsingissä.
Lapsi jäi auton alle Helsingissä
Helsingissä alakouluikäinen lapsi jäi auton alle. Lapsi ei loukkaantunut vakavasti. Onnettomuus tapahtui maanantaina Töölöntorin lähellä. Kuljettaja ajoi hitaasti, ja lapsi tuli yllättäen ajotielle. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Helsingissä alakouluikäinen lapsi jäi auton alle, mutta ei loukkaantunut vakavasti. Onnettomuus tapahtui Töölöntorin läheisyydessä, kun lapsi astui yllättäen ajotielle. Kuljettajan ajonopeus oli hidas, ja tapausta tutkitaan edelleen.
Helsingin Töölössä lapsi jäi auton alle maanantaina. Tapahtuma sattui Töölöntorinkadun ja Döbelninkadun risteyksessä, ja poliisi sai ilmoituksen asiasta noin kello 12.45. Lasta kuljetettiin ambulanssilla, mutta vakavista loukkaantumisista ei…
Raumalla Lapin kohdalla sattui iltapäivällä kahden henkilöauton välinen nokkakolari, jossa oli yhteensä seitsemän henkilöä. Kaikki onnettomuudessa olleet on toimitettu jatkohoitoon. Valtatie 12…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Ryanairin lennolla tapahtui harvinainen onnettomuus, jossa matkustaja imeytyi osittain ulos rikkoutuneesta ikkunasta. Onnettomuus johtui lentokoneen turbiinista irronneesta osasta, joka rikkoi ikkunan. Loukkaantunut…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingin Taka-Töölössä autoilija törmäsi alakouluikäiseen lapseen maanantaina iltapäivällä. Onnettomuus tapahtui Töölöntorin läheisyydessä, ja lapsi kuljetettiin tarkastettavaksi, mutta hän ei loukkaantunut vakavasti. Poliisin…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Onnettomuus
Lempäälässä tapahtui lauantaina ikävän onnettomuus, kun iäkäs mies hukkui Höytämönjärveen. Hätäkeskus sai ilmoituksen vedessä kelluvasta henkilöstä, ja pelastuslaitos löysi miehen kuolleena. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingissä tapahtui takaa-ajo, kun auto ei noudattanut poliisin pysähtymiskäskyä. Auto pakeni poliisia, mutta pysähtyi nopeasti Oulunkylässä, josta kolme henkilöä pakeni jalkaisin. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki
Puolustusvoimat otti käyttöön tilapäiset rajoitukset ilmailulle ja meriliikenteelle Kotkan edustalla perjantaiaamuna. Rajoitukset alkoivat kello neljä ja päättyivät 5.25. Toimenpiteet liittyivät drooniuhkaan, jonka…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.