Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Raakaöljyn hinnat ovat nousseet yli yhdeksän prosenttia Yhdysvaltojen ilmoitettua aikomuksestaan sulkea Iranin satamat. Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Hongkongilainen näyttelijä Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana. Hänen kuolemansa vahvistettiin perheen toimesta, mutta kuolinsyystä ei ole varmuutta. Näyttelijä muistettiin sosiaalisessa mediassa hänen myötätuntoisena luonteenaan ja taiteilijana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Hongkongilainen näyttelijä Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana. Hänen kuolemansa vahvistettiin perheen toimesta, mutta kuolinsyystä ei ole varmuutta. Näyttelijä muistettiin sosiaalisessa mediassa hänen myötätuntoisena luonteenaan ja taiteilijana.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 13:27, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana • Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana.
Wai Ching Ho on kuollut
Wai Ching Ho, hongkongilainen näyttelijä, on kuollut 83-vuotiaana. Hänen perheensä vahvisti kuoleman, mutta syy ei ole varma. Hänet muistetaan ystävällisenä ihmisenä ja taitavana näyttelijänä. Ho tunnettiin parhaiten roolistaan Marvelin sarjoissa.
Hongkongilainen näyttelijä Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana. Hänen kuolemansa vahvistettiin perheen toimesta, mutta kuolinsyystä ei ole varmuutta. Näyttelijä muistettiin sosiaalisessa mediassa hänen myötätuntoisena luonteenaan ja taiteilijana.
Hongkongilainen näyttelijä Wai Ching Ho on kuollut 83-vuotiaana. Hänen perheensä vahvisti kuoleman, mutta kuolinsyystä ei ole varmuutta. Variety-lehden mukaan kuolinsyy oli aivohalvaus.
Raija Mäntyniemi voitti Seinäjoen Tangomarkkinoiden laulukilpailun ja kruunattiin vuoden 2026 tangokuningattareksi. Hän sai 70,5 prosenttia äänistä ja oli liikuttunut voitostaan. Mäntyniemi kuvasi…
Kulttuuri
Uusiseelantilainen näyttelijä Sam Neill on kuollut 78-vuotiaana. Hänet tunnettiin erityisesti Jurassic Park -elokuvista ja Peaky Blinders -sarjasta. Kuolinsyytä ei ole kerrottu, mutta…
Kulttuuri
Seinäjoen Tangomarkkinoilla valittiin vuoden 2026 Tangokuninkaalliset. Voittajiksi äänestettiin Raija Mäntyniemi ja Juho Punkeri. Finaalissa esiintyi useita tunnettuja artisteja.
Kulttuuri
Seinäjoen Tangomarkkinoiden finaali käynnistyy tänään kello 19.30. Kilpailussa ovat mukana finalistit, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Tapahtuma päivittyy finaali-illan aikana.
Kulttuuri
Seinäjoen Tangomarkkinoilla kruunataan tänään uudet tangokuninkaalliset. Finaalissa esiintyy kahdeksan solistia, joista tuomaristo valitsee superfinalisteja. Yleisö äänestää vuoden 2026 tangokuninkaalliset.
Kulttuuri
Pate Mustajärven muistokonsertti järjestettiin tänään Nokia Areenalla hänen elämäntyönsä kunniaksi. Konsertissa esiintyivät muun muassa Vesku Jokinen, Vicky Rost ja Popeda. Yleisö osallistui…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.