Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin jäsenvaltioihin, mukaan lukien Suomi. Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, joissa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Aston Villa on hankkinut sveitsiläisen keskikenttäpelaajan Johan Manzambin 60 miljoonalla punnalla. Manzambi siirtyy Saksan Bundesliigasta SC Freiburgista, jossa hän oli ollut haluttu pelaaja siirtoikkunassa. Nuori pelaaja on aiemmin pelannut 27 ottelua ja tehnyt 5 maalia viime kaudella.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Aston Villa on hankkinut sveitsiläisen keskikenttäpelaajan Johan Manzambin 60 miljoonalla punnalla. Manzambi siirtyy Saksan Bundesliigasta SC Freiburgista, jossa hän oli ollut haluttu pelaaja siirtoikkunassa. Nuori pelaaja on aiemmin pelannut 27 ottelua ja tehnyt 5 maalia viime kaudella.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 14:24, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Johan Manzambi siirtyy Aston Villaan • Aston Villa hankki sveitsiläisen huippupelaajan.
Johan Manzambi siirtyy Aston Villaan
Aston Villa on ostanut sveitsiläisen pelaajan Johan Manzambin. Siirto maksaa 60 miljoonaa puntaa. Manzambi tulee SC Freiburgista, jossa hän pelasi hyvin. Hän teki viime kaudella 5 maalia ja antoi 5 syöttöä.
Aston Villa on hankkinut sveitsiläisen keskikenttäpelaajan Johan Manzambin 60 miljoonalla punnalla. Manzambi siirtyy Saksan Bundesliigasta SC Freiburgista, jossa hän oli ollut haluttu pelaaja siirtoikkunassa. Nuori pelaaja on aiemmin…
Aston Villa on tehnyt merkittävän siirron hankkimalla sveitsiläisen Johan Manzambin. Siirron hinta on noin 60 miljoonaa puntaa, mikä vastaa noin 70 miljoonaa euroa. Manzambi siirtyy Valioliigaan Saksan Bundesliigasta,…
Jalkapallon MM-kisoissa Englanti ja Espanja ovat edenneet välieriin. Englanti voitti Norjan puolivälierissä, kun taas Argentiina kaatoi Sveitsin. Välierät alkavat tiistaina 14. heinäkuuta.
Jalkapallo
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta.…
Jalkapallo
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo
PKKU voitti FC Jazzin 2–1 Miesten Ykkösen ottelussa. FC Jazz aloitti ottelun johtamalla, mutta PKKU:n Jaakko Sivunen ja Hugo Toivonen käänsivät pelin…
Jalkapallo
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo
HJK:n jalkapallojoukkue koki lauantaina toisen peräkkäisen tappion Veikkausliigassa, kun FC Lahti voitti ottelun 2–0. Tappion lisäksi HJK:n faneja syytetään joukkotappelusta Lahdessa, jossa…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.