Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin jäsenvaltioihin, mukaan lukien Suomi. Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, joissa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi jatkaa etsintöjä kesäkuussa Sallassa kadonneesta saksalaisesta naisesta. Viimeisin havainto hänestä on riistakameran kuvassa Saijan kylästä. Kansalaisia pyydetään ilmoittamaan mahdollisista havainnoista poliisille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi jatkaa etsintöjä kesäkuussa Sallassa kadonneesta saksalaisesta naisesta. Viimeisin havainto hänestä on riistakameran kuvassa Saijan kylästä. Kansalaisia pyydetään ilmoittamaan mahdollisista havainnoista poliisille.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 13:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta saksalaista naista • Poliisi etsii kadonnutta saksalaisturistia.
Poliisi etsii kadonnutta naista
Poliisi etsii yhä saksalaista naista, joka katosi kesäkuussa Sallassa. Nainen ajoi autoa, joka löytyi veden varasta ilman matkustajia. Viimeisin havainto naisesta on Saijan kylästä. Jos joku näki hänet, voi ilmoittaa poliisille.
Poliisi jatkaa etsintöjä kesäkuussa Sallassa kadonneesta saksalaisesta naisesta. Viimeisin havainto hänestä on riistakameran kuvassa Saijan kylästä. Kansalaisia pyydetään ilmoittamaan mahdollisista havainnoista poliisille.
Sallassa Saijan kylällä kadonnut saksalaisturisti on edelleen etsinnässä. Nainen katosi kesäkuun lopussa, ja hänen tyhjään autonsa löytyminen vedestä herätti huolta. Poliisi pyytää kansalaisilta vihjeitä kadonneesta.
Seinäjoella tapahtui keskiviikkoiltana koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun. Uhri sai vammoja ja vaati välitöntä hoitoa. Poliisi etsii tietoja hyökkäävästä koirasta, joka oli kookas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii iäkästä naista, joka on kateissa Äkäslompolossa Kolarissa. Nainen on noin 80-vuotias, 172 senttimetriä pitkä ja hoikka, pukeutuneena punaisiin vaatteisiin. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lounais-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 63-vuotiaasta kadonneesta naisesta Huittisissa. Nainen poistui palveluasumisen piiristä lauantaina ja on mahdollisesti liikkunut valtatien 12 vartta pohjoiseen.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Poliisi etsii Kuopiosta kadonnutta 72-vuotiasta naista, joka on viimeksi nähty Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit, ja katoamishetkellä hänellä oli harmaa…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kuopiossa on kadonnut 72-vuotias nainen, jonka viimeisin havainto on Neulamäessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Naisella on yllään harmaa tuulipuku,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi lauantaina 27. kesäkuuta. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, jotta hänet voitaisiin löytää mahdollisimman pian.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.