Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Folarin Balogunin pelikielto jalkapallon MM-kisoissa on kumottu. Päätöksen teki yksin Fifan kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja Mohammad al-Kamali, ilman muiden jäsenten osallistumista. Balogun saa pelata Yhdysvaltojen neljännesvälieräottelussa Belgiaa vastaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Folarin Balogunin pelikielto jalkapallon MM-kisoissa on kumottu. Päätöksen teki yksin Fifan kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja Mohammad al-Kamali, ilman muiden jäsenten osallistumista. Balogun saa pelata Yhdysvaltojen neljännesvälieräottelussa Belgiaa vastaan.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 14:00, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Balogunin pelikielto kumottiin yksin päätöksellä • FIFA kumosi Balogunin pelikieltoa yksin • FIFA kumosi Balogunin pelikiellon yksin.
Balogunin pelikielto on kumottu
Folarin Balogunin pelikielto jalkapallon MM-kisoissa on kumottu. Päätöksen teki yksin Mohammad al-Kamali, joka on Fifan kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja. Muut valiokunnan jäsenet eivät osallistuneet päätöksentekoon. Balogun saa pelata Yhdysvaltojen ottelussa Belgiaa vastaan.
Folarin Balogunin pelikielto jalkapallon MM-kisoissa on kumottu. Päätöksen teki yksin Fifan kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja Mohammad al-Kamali, ilman muiden jäsenten osallistumista. Balogun saa pelata Yhdysvaltojen neljännesvälieräottelussa Belgiaa vastaan.
Jalkapallon MM-kisoissa USA:n Folarin Balogunin pelikielto kumottiin ennen neljännesvälieräottelua Belgiaa vastaan. Päätöksen teki yksin Fifan kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja Mohammad al-Kamali, ilman muiden jäsenten osallistumista. Tämä herätti kysymyksiä Fifan toiminnasta…
FIFA:n kurinpitovaliokunnan puheenjohtaja Mohammad al-Kamali päätti yksin Folarin Balogunin pelikielon kumoamisesta. Tämä tapahtui ennen Yhdysvaltojen neljännesvälieräottelua Belgiaa vastaan. Päätös poikkeaa aiemmista kurinpitokäytännöistä, joissa punaisesta kortista on seurannut automaattinen…
Fifa-johtaja Gianni Infantino on avannut keskustelun mahdollisuudesta laajentaa jalkapallon MM-kilpailuja 64 joukkueeseen. Hän korosti, että nykyinen 48 joukkueen malli on ollut onnistunut…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo, #Fifa
Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa suunnittelee miesten MM-kisojen osallistujamäärän kasvattamista 48 joukkueesta jopa 64:ään. Fifa puheenjohtaja Gianni Infantino kertoi asiasta haastattelussa ja mainitsi, että…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Fifa, #MMkisat
Jalkapallon MM-kisoissa Englanti ja Espanja ovat edenneet välieriin. Englanti voitti Norjan puolivälierissä, kun taas Argentiina kaatoi Sveitsin. Välierät alkavat tiistaina 14. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.