Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lindsey Grahamin kuolema vaikuttaa Suomen ja Ukrainan asemaan Yhdysvaltain politiikassa. Torontossa katujuhlassa tapahtunut ampuminen vaati kaksi kuolonuhria.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Bangkokissa syttynyt tulipalo baarissa on vaatinut ainakin 27 ihmisen hengen. Pääministeri Anutin Charnvirakul vahvisti, että useita loukkaantuneita on toimitettu sairaalaan. Palo alkoi maanantain vastaisena yönä, ja se levisi nopeasti savun vuoksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Bangkokissa syttynyt tulipalo baarissa on vaatinut ainakin 27 ihmisen hengen. Pääministeri Anutin Charnvirakul vahvisti, että useita loukkaantuneita on toimitettu sairaalaan. Palo alkoi maanantain vastaisena yönä, ja se levisi nopeasti savun vuoksi.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 13.7.2026 klo 01:19, pääluokka Ulkomaat.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo Bangkokissa vaati lähes 30 uhria • Tulipalo Bangkokin baarissa vaati lähes 30 uhria • Tulipalo Bangkokin pubissa vaati 27 kuolonuhria.
Tulipalo Bangkokissa tappoi lähes 30
Bangkokissa tapahtui tulipalo baarissa. Palo alkoi yöllä ja se levisi nopeasti. Ainakin 27 ihmistä kuoli. Monet uhrit juoksivat vessoihin, mutta eivät päässeet ulos. Loukkaantuneita on myös sairaalassa.
Bangkokissa syttynyt tulipalo baarissa on vaatinut ainakin 27 ihmisen hengen. Pääministeri Anutin Charnvirakul vahvisti, että useita loukkaantuneita on toimitettu sairaalaan. Palo alkoi maanantain vastaisena yönä, ja se levisi…
Bangkokissa syttyneessä baaripalossa on kuollut ainakin 27 ihmistä. Tulipalo tapahtui maanantain vastaisena yönä, ja useita loukkaantuneita on toimitettu sairaalaan. Pääministerin mukaan palo alkoi lavan läheltä ja levisi nopeasti…
Bangkokissa syttyi tulipalo pubissa, jossa ainakin 27 ihmistä kuoli. Useita muita on viety sairaalaan. Viranomaiset tutkivat palon syttymissyytä.
Bangkokissa syttyi tuhoisa tulipalo baarissa, jossa kuoli 27 ihmistä. Useita henkilöitä on viety sairaalaan. Viranomaiset tutkivat palon syttymissyytä.
Bangkokissa syttyi pubissa tulipalo, jossa kuoli ainakin 27 ihmistä. Thaimaan pääministeri Anutin Charnvirakul ilmoitti, että tulipalon syttymissyytä tutkitaan. Tapahtuma sattui maanantain vastaisena yönä.
Bangkokissa tapahtui tulipalo, jossa on kuollut ainakin 27 ihmistä. Tulipalo syttyi sunnuntai-iltana paikallista aikaa, ja pelastajat saivat hälytyksen puoliltaöin. Useita uhreja on viety sairaalaan, ja palon syttymissyytä tutkitaan.
Bangkokissa syttyneessä tulipalossa kuoli ainakin 27 ihmistä ja kymmeniä loukkaantui. Pelastushenkilökunta sai palon hallintaan puolen tunnin jälkeen. Tulipalon syytä tutkitaan edelleen.
Torontossa katujuhlassa tapahtui ampuminen, jossa kaksi miestä kuoli ja useita haavoittui. Poliisin mukaan tilanne oli ilmeisesti kahden henkilön välinen tulitaistelu, joka tapahtui…
Ulkomaat
Ukrainan presidentti Volodymyr Zelenskyi ilmaisi syvän surunsa senaattori Lindsey Grahamin kuolemasta. Hän kiitti Grahamia Ukrainan tuesta ja korosti tämän merkitystä Yhdysvaltojen ja…
Ulkomaat
Latviassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa neljä ihmistä kuoli. Onnettomuus tapahtui, kun pakettiauto ja henkilöauto törmäsivät toisiinsa Salatsin lähellä. Henkilöautossa olleet kolme Turkin…
Ulkomaat
Britanniassa entinen ministeri Ann Widdecombe on löydetty kuolleena. Poliisi pidätti 26-vuotiaan miehen epäiltynä murhasta, mutta hänet on nyt vapautettu. Poliisi ei ole…
Ulkomaat
Venezuelassa maanjäristyksissä kuolleiden määrä on noussut noin 4 500:aan, kertoo maan hallinto. Loukkaantuneita on lähes 17 000 ja lähes 20 000 ihmistä…
Ulkomaat
Ukrainan pääministeri Julija Svyrydenko on ilmoittanut eroavansa tehtävästään. Presidentti Volodymyr Zelenskyi haluaa vaihtaa pääministerin, mikä on yllättänyt monet hallituksen jäsenet. Ero vaatii…
Ulkomaat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.