Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lindsey Grahamin kuolema vaikuttaa Suomen ja Ukrainan asemaan Yhdysvaltain politiikassa. Espanjassa maastopalot on saatu hallintaan, ja evakuoidut voivat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raumalla tapahtui iltapäivällä kahden henkilöauton välinen nokkakolari, jossa oli yhteensä seitsemän henkilöä. Kaikki on toimitettu jatkohoitoon. Valtatie 12 on nyt avattu liikenteelle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raumalla tapahtui iltapäivällä kahden henkilöauton välinen nokkakolari, jossa oli yhteensä seitsemän henkilöä. Kaikki on toimitettu jatkohoitoon. Valtatie 12 on nyt avattu liikenteelle.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 17:51, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nokkakolari Raumalla, seitsemän viedään • Nokkakolari sulki tien Raumalla • Nokkakolari sulki tien Raumalla.
Nokkakolari Raumalla, seitsemän viedään
Raumalla tapahtui iltapäivällä onnettomuus, jossa kaksi autoa törmäsi. Onnettomuudessa oli seitsemän ihmistä. Heidät on viety sairaalaan hoitoon. Valtatie 12 on nyt jälleen auki.
Raumalla tapahtui iltapäivällä kahden henkilöauton välinen nokkakolari, jossa oli yhteensä seitsemän henkilöä. Kaikki on toimitettu jatkohoitoon. Valtatie 12 on nyt avattu liikenteelle.
Raumalla tapahtui sunnuntai-iltapäivällä kahden henkilöauton nokkakolari. Onnettomuus tapahtui Valtatie 12:lla, ja pelastuslaitos aloitti pelastustyöt. Tie suljettiin liikenteeltä onnettomuuden vuoksi.
Raumalla tapahtui sunnuntaina iltapäivällä kahden henkilöauton nokkakolari, joka on aiheuttanut liikennekatkoksen valtatiellä 12. Pelastustyöt ovat käynnissä, ja tie on toistaiseksi suljettu kokonaan liikenteeltä. Tilannetta seurataan ja uutista päivitetään.
Ryanairin lennolla tapahtui harvinainen onnettomuus, jossa matkustaja imeytyi osittain ulos rikkoutuneesta ikkunasta. Onnettomuus johtui lentokoneen turbiinista irronneesta osasta, joka rikkoi ikkunan. Loukkaantunut…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Joensuussa höyrylaiva ajautui matalikkoon ja osui siltaan. Aluksessa oli 12 ihmistä, mutta kukaan ei loukkaantunut. Pelastuslaitos työskentelee aluksen irrottamiseksi pohjasta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pelastuslaitos
Keski-ikäinen mies ajoi henkilöautolla Kolmostietä väärään suuntaan. Tilanne tallentui Ilta-Sanomien lukijan videolle, joka kuvasi tapahtumaa pelkääjän paikalta. Onneksi ei tapahtunut onnettomuuksia.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne, #Onnettomuus
Hattulassa tapahtui onnettomuus, jossa kaksi henkilöautoa törmäsi risteyksessä. Onnettomuudessa ei tullut vakavia henkilövahinkoja, mutta yksi henkilö vietiin sairaalahoitoon. Onnettomuus tapahtui sunnuntaina iltapäivällä.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus, #Liikenne
Lempäälässä tapahtui lauantaina ikävän onnettomuus, kun iäkäs mies hukkui Höytämönjärveen. Hätäkeskus sai ilmoituksen vedessä kelluvasta henkilöstä, ja pelastuslaitos löysi miehen kuolleena. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Saksalaisen tutkimuksen mukaan hätäjarrutusavustin voi vähentää liikennevahinkoja jopa kymmenellä prosentilla. Uudet avustavat järjestelmät, kuten hätäjarrutusavustin, ovat osoittautuneet tehokkaiksi onnettomuuksien ehkäisyssä. Analyysi perustuu…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenne, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.