Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lindsey Grahamin kuolema vaikuttaa Suomen ja Ukrainan asemaan Yhdysvaltain politiikassa. Espanjassa maastopalot on saatu hallintaan, ja evakuoidut voivat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Rico Salmela sijoittui viidenneksi ratamoottoripyöräilyn Moto3-luokassa Saksassa. Tämä sijoitus on hänen kauden paras, ja hän on aikaisemmin saavuttanut saman tuloksen Unkarissa ja Yhdysvalloissa. Salmela kamppaili tiukasti kolmannesta sijasta kilpailun loppuvaiheessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Rico Salmela sijoittui viidenneksi ratamoottoripyöräilyn Moto3-luokassa Saksassa. Tämä sijoitus on hänen kauden paras, ja hän on aikaisemmin saavuttanut saman tuloksen Unkarissa ja Yhdysvalloissa. Salmela kamppaili tiukasti kolmannesta sijasta kilpailun loppuvaiheessa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 17:01, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Rico Salmela saavutti viidennen sijan Saksassa • Rico Salmela saavutti viidennen sijan Saksassa.
Rico Salmela sai viidennen sijan
Rico Salmela kilpaili Saksassa ratamoottoripyöräilyn Moto3-luokassa. Hän sijoittui viidenneksi, mikä on hänen kauden paras tuloksensa. Salmela taisteli kolmannesta sijasta kilpailun lopussa. Hän aikoo harjoitella paljon kesätauon aikana ja palata vahvempana seuraavaan kilpailuun.
Rico Salmela sijoittui viidenneksi ratamoottoripyöräilyn Moto3-luokassa Saksassa. Tämä sijoitus on hänen kauden paras, ja hän on aikaisemmin saavuttanut saman tuloksen Unkarissa ja Yhdysvalloissa. Salmela kamppaili tiukasti kolmannesta sijasta…
Rico Salmela sijoittui viidenneksi ratamoottoripyöräilyn Moto3-luokassa Saksassa. Tämä tulos on hänen kauden paras, ja hän kilpaili tiukasti kolmannesta sijasta loppuun asti. Salmela aikoo hyödyntää kesätauon harjoitellakseen ja kehittääkseen…
Charles Leclerc juhli voittoa Formula 1:n Silverstonen GP:ssä, katkaisten pitkän voitottoman putkensa. Kisa päättyi turva-auton perässä, kun Max Verstappen keskeytti. George Russell…
Moottoriurheilu
Kimi Antonelli saavutti paalupaikan Britannian osakilpailun aika-ajoissa Silverstonessa. Hän ajoi nopeimman ajan ja voitti Charles Leclercin 0,175 sekunnilla. Lewis Hamilton jäi kolmanneksi…
Moottoriurheilu
Formula ykkösten Itävallan GP:n voiton vei George Russell Mercedes-tiimistä. Max Verstappen sijoittui toiseksi ja Kimi Antonelli kolmanneksi. Kuljettajien MM-sarjassa Antonelli johtaa pistetilannetta.
Moottoriurheilu
George Russell ajoi paalupaikalle Itävallan GP:n aika-ajoissa dramaattisten vaiheiden jälkeen. Tilanne herätti keskustelua, sillä Russellin nopea kierros tapahtui keltaisten lippujen aikana, kun…
Moottoriurheilu
Sami Pajari koki rengasrikon Kreikan MM-rallissa, mikä hidasti hänen vauhtiaan lähes kaksi minuuttia. Lauantain erikoiskokeille hän lähtee kymmenentenä, mikä vaikuttaa lähtöpaikan huonoon…
Moottoriurheilu
Lewis Hamilton sai yllättäen paalupaikan Britannian osakilpailun sprinttikisassa. Hän paransi Kimi Antonellin aikaa ja voitti paalun vain 11 tuhannesosalla. Max Verstappen sijoittui…
Moottoriurheilu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.