Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lindsey Grahamin kuolema vaikuttaa Suomen ja Ukrainan asemaan Yhdysvaltain politiikassa. Espanjassa maastopalot on saatu hallintaan, ja evakuoidut voivat…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jämsässä järjestettiin ravikilpailut, joissa ajettiin useita lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Vänrikki ja Runoneito. Kilpailut keräsivät yleisöä ja tarjoavat jännitystä raviharrastajille.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jämsässä järjestettiin ravikilpailut, joissa ajettiin useita lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Vänrikki ja Runoneito. Kilpailut keräsivät yleisöä ja tarjoavat jännitystä raviharrastajille.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 16:51, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Jämsästä • Ravitulokset Jämsästä julkaistu • Ravituloksia Jämsässä 12. heinäkuuta.
Ravituloksia Jämsästä
Jämsässä oli ravikilpailut, joissa ajettiin useita lähtöjä. Vänrikki voitti ensimmäisessä lähdössä. Toisessa lähdössä voiton sai Runoneito. Kilpailut olivat jännittäviä ja keräsivät yleisöä.
Jämsässä järjestettiin ravikilpailut, joissa ajettiin useita lähtöjä. Voittoja nappasivat muun muassa Vänrikki ja Runoneito. Kilpailut keräsivät yleisöä ja tarjoavat jännitystä raviharrastajille.
Jämsässä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Toto5-kilpailussa voiton vei Iron Vader Olli-Pekka Holopaisen ohjastamana. Muissa lähdöissä menestyivät muun muassa Vartti Mainio ja Dozen of Oysters.
Jämsässä järjestettiin Toto5-ravit 12. heinäkuuta, joissa nähtiin useita kilpailuja eri lähtöluokissa. Voittoja nappasivat muun muassa Iron Vader, Vartti Mainio ja Dozen of Oysters. Ravit keräsivät paikalle runsaasti katsojia.
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajaksi nousi Crossfire Happens, ohjastajanaan Elina Leinonen. Myös King Of The North teki…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Mikkelin ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajiksi selviytyivät Genesis Wee, Presli ja Rail Match. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä hevosurheilun ystäville.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Tampereen ravikilpailuissa nähtiin tiukkoja kamppailuja. Toto5-kilpailussa Kiikku's Gagnant voitti ajalla 15,2a. Myös muissa lähdöissä nähtiin hyviä suorituksia.
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Ylivieskassa järjestettiin Toto5-ravit, joissa nähtiin tiukkoja kilpailuja. Ensimmäisessä lähdössä voiton vei Leini Hannu Hietasen ajamana. Toisessa lähdössä ykköseksi sijoittui Count Mercury, myös…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit, #Toto5
Aimo Vuorisalo osallistuu Jämsän raveihin viikonloppuna kahdeksalla hevosella. Hän on varikon kiireisin henkilö, kun kilpailut järjestetään kahtena päivänä. Even Ekstaasi pyrkii SM-finaaliin…
Ravit • jaetut avainsanat: #Jämsä, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.