Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin jäsenvaltioihin, mukaan lukien Suomi. Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, joissa…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Crossipyörän kuljettaja pakeni poliisia Pattijoella lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kuljettaja ajoi taajama-alueella ylinopeutta ja ohitti mopoilijoita paon aikana. Poliisi tavoitti kuljettajan myöhemmin sunnuntaina.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Crossipyörän kuljettaja pakeni poliisia Pattijoella lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kuljettaja ajoi taajama-alueella ylinopeutta ja ohitti mopoilijoita paon aikana. Poliisi tavoitti kuljettajan myöhemmin sunnuntaina.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 13:49, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Crossipyöräilijä pakeni poliisia Pattijoella • Epäilty autovaras pakeni poliisia Helsingissä.
Crossipyöräilijä pakeni poliisia
Crossipyörän kuljettaja pakeni poliisia Pattijoella. Hän ajoi ylinopeutta taajama-alueella. Kuljettaja ohitti myös mopoilijoita. Poliisi tavoitti hänet myöhemmin sunnuntaina.
Crossipyörän kuljettaja pakeni poliisia Pattijoella lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Kuljettaja ajoi taajama-alueella ylinopeutta ja ohitti mopoilijoita paon aikana. Poliisi tavoitti kuljettajan myöhemmin sunnuntaina.
Helsingissä epäilty autovaras ajoi pakoon poliisilta varastetulla autolla. Takaa-ajo alkoi Tuusulanväylältä ja päättyi piikkimattoon Jakomäen ja Rajakylän rampissa. Kuljettajaa epäillään useista rikoksista, mutta sivullisille ei aiheutunut vaaraa.
Helsingissä tapahtui takaa-ajo, kun auto ei noudattanut poliisin pysähtymiskäskyä. Auto pakeni poliisia, mutta pysähtyi nopeasti Oulunkylässä, josta kolme henkilöä pakeni jalkaisin. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Poliisi
Helsingin poliisi otti kiinni kolme henkilöä takaa-ajon jälkeen. Takaa-ajo alkoi Malminkaarelta, kun kuljettaja kieltäytyi pysähtymästä. Pakomatka päättyi Oulunkylän jalkapallostadionille, jossa epäiltyjen yritti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Takaa-ajo
Hämeen poliisi pyytää havaintoja liikenneonnettomuudesta, joka tapahtui Hämeenlinnassa 8. heinäkuuta. Onnettomuudessa henkilöauto suistui tieltä, kun kuljettaja yritti ohittaa rekkaa, joka siirtyi äkillisesti…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pattijoella tapahtui törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen, kun kevytmoottoripyörän kuljettaja pakeni poliisia. Kuljettaja ajoi huomattavaa ylinopeutta taajama-alueella, jossa oli nuoria. Poliisi pyytää havaintoja keltaisesta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Pattijoki
Poliisi pysäytti autoilijan, joka ajoi Pohjantiellä 163 kilometriä tunnissa. Nopeusrajoitus alueella on 100 kilometriä tunnissa. Kuljettajaa epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Liikenneturvallisuus
Ryanairin lennolla tapahtui harvinainen onnettomuus, jossa matkustaja imeytyi osittain ulos rikkoutuneesta ikkunasta. Onnettomuus johtui lentokoneen turbiinista irronneesta osasta, joka rikkoi ikkunan. Loukkaantunut…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.