Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kempeleessä tapahtui lauantaina onnettomuus, jossa alle 15-vuotias lapsi hukkui Kalliomontulla. Latviassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa neljä ihmistä kuoli.…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta. Videotuomari puuttui tilanteeseen, ja Embolo murtui kyyneliin kentällä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta. Videotuomari puuttui tilanteeseen, ja Embolo murtui kyyneliin kentällä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 08:11, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Breel Embolon ulosajo jakaa mielipiteitä • Breel Embolon ulosajo jakaa mielipiteitä • Englanti ja Argentiina etenivät välieriin.
Breel Embolo sai punaisen kortin
Breel Embolo on sveitsiläinen jalkapalloilija. Hän sai punaisen kortin MM-kisojen ottelussa Argentiinaa vastaan. Embolo filmasi tilanteessa ja sai toisen keltaisen kortin. Hän murtui kyyneliin ulosajon jälkeen.
Sveitsin jalkapalloilija Breel Embolo sai punaisen kortin MM-kisojen puolivälieräottelussa Argentiinaa vastaan. Hänet ajettiin ulos 72. Minuutilla filmaamisen vuoksi, mikä herätti keskustelua tuomiosta. Videotuomari puuttui tilanteeseen, ja Embolo murtui…
Breel Embolon ulosajo MM-kisojen puolivälierässä herättää voimakkaita tunteita. Sveitsiläishyökkääjä sai toisen keltaisen kortin filmaamisesta, mikä johti hänen poistumiseensa kentältä. Videotuomari puuttui tilanteeseen, ja vaikka kontaktia oli, Embolo oli…
Englanti ja Argentiina ovat varmistaneet paikkansa jalkapallon välierissä. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia ja onnistuivat voittamaan omat ottelunsa. Välierät tarjoavat huipputason kilpailua ja jännitystä.
Englanti ja Argentiina ovat varmistaneet paikkansa jalkapallon välierissä. Molemmat joukkueet esittivät vahvoja suorituksia ja onnistuivat voittamaan omat ottelunsa. Välierät tarjoavat jännittäviä kohtaamisia huipputason joukkueiden välillä.
Argentiina voitti Sveitsin 3–1 puolivälieräottelussa ja eteni MM-kisoissa välieriin. Lionel Messi syötti avausmaalin, mikä teki hänestä historian ensimmäisen pelaajan, joka on antanut kymmenen syöttöä MM-turnauksissa. Ottelussa nähtiin myös…
Argentiina eteni jalkapallon MM-kisoissa välieriin voitettuaan Sveitsin 3–1. Alexis Mac Allister avasi maalit Lionel Messin syötöstä, mikä oli Messin kymmenes syöttö MM-historiassa. Ottelussa nähtiin myös VAR-tarkistus, joka johti…
Argentiina voitti Sveitsin 3-1 puolivälieräottelussa ja eteni MM-kisoissa välieriin. Lionel Messi syötti avausmaalin, mikä teki hänestä historian ensimmäisen pelaajan, joka on antanut kymmenen syöttöä MM-kisoissa. Ottelussa nähtiin myös…
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Granit Xhaka, Sveitsin jalkapallomaajoukkueen kapteeni, valmistautuu tulevaan otteluun Argentiinaa vastaan. Xhaka on iloinnut mahdollisuudestaan pelata suurten tähtien, kuten Messin, rinnalla. Hän toivoo…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Argentiina
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Norja valmistautuu jalkapallon MM-puolivälierään Englantia vastaan. Erling Haalandin johdolla maa on edennyt voitosta voittoon, ja kisakatsomot ovat täynnä innokkaita faneja. Ottelu alkaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Sveitsi ja Argentiina kohtaavat jalkapallon MM-puolivälierässä. Ottelu on tärkeä molemmille joukkueille, sillä voittaja etenee neljän parhaan joukkoon. Tapahtuma herättää suurta kiinnostusta jalkapallon…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Sveitsi, #Argentiina
Jalkapallon MM-kisojen puolivälierässä Englannin ja Norjan välillä hyväksytty maali on herättänyt paljon keskustelua. Maali syntyi tilanteessa, jossa Norjan maalivahdin avaus osui kameravaijeriin,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Englanti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.