Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kempeleessä tapahtui lauantaina onnettomuus, jossa alle 15-vuotias lapsi hukkui Kalliomontulla. Latviassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa neljä ihmistä kuoli.…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jalkapallon MM-kisoissa on nyt jäljellä neljä joukkuetta. Argentiina voitti Sveitsin jatkoaikatrillerissä ja eteni välieriin. Välierät pelataan Ranskan ja Espanjan sekä Englannin ja Argentiinan välillä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jalkapallon MM-kisoissa on nyt jäljellä neljä joukkuetta. Argentiina voitti Sveitsin jatkoaikatrillerissä ja eteni välieriin. Välierät pelataan Ranskan ja Espanjan sekä Englannin ja Argentiinan välillä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 12.7.2026 klo 06:58, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Välieräparit selvillä jalkapallon MM-kisoissa • MM-kisojen välieräparit selvillä.
Välieräparit selvisivät MM-kisoissa
Jalkapallon MM-kisoissa on enää neljä joukkuetta. Argentiina voitti Sveitsin jatkoajalla. Välierät pelataan tiistaina ja keskiviikkona. Ranska kohtaa Espanjan ja Englanti pelaa Argentiinaa vastaan.
Jalkapallon MM-kisoissa on nyt jäljellä neljä joukkuetta. Argentiina voitti Sveitsin jatkoaikatrillerissä ja eteni välieriin. Välierät pelataan Ranskan ja Espanjan sekä Englannin ja Argentiinan välillä.
Jalkapallon MM-kisojen puolivälierissä ennakkosuosikit voittivat. Englanti voitti Norjan ja Argentiina kaatoi Sveitsin jatkoajalla. Välierät pelataan tiistaina ja keskiviikkona, finaali sunnuntaina.
Norja ja Englanti pelaavat toisiaan vastaan jalkapallon MM-kisoissa. Ottelu on herättänyt suurta kiinnostusta ja odotuksia. Molemmat joukkueet tavoittelevat voittoa ja jatkopaikkaa turnauksessa.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo, #MMkisat
Norja valmistautuu jalkapallon MM-puolivälierään Englantia vastaan. Erling Haalandin johdolla maa on edennyt voitosta voittoon, ja kisakatsomot ovat täynnä innokkaita faneja. Ottelu alkaa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Englanti, #MMkisat
Kylian Mbappé loukkaantui torstain puolivälieräottelussa Marokkoa vastaan ja pyysi vaihtoa 77. Minuutilla. Hyökkääjä kertoi saaneensa pienen nilkkavamman, mutta on muuten kunnossa. Ranska…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Jalkapallo
Kylian Mbappé loukkaantui nilkkaansa Marokkoa vastaan pelatussa puolivälieräottelussa. Hänet vaihdettiin kentältä 77. Minuutilla, mutta ei vaikuttanut olevan vakavasti loukkaantunut. Mbappé kertoi pelin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Ranska
Jalkapallon MM-kisojen puolivälierässä Englannin ja Norjan välillä hyväksytty maali on herättänyt paljon keskustelua. Maali syntyi tilanteessa, jossa Norjan maalivahdin avaus osui kameravaijeriin,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Englanti
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.