Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
FC Haka kohtasi EIF:n Miesten Ykkösliigassa ja voitti ottelun 3-1. Hakan maalit teki Torfiq Ali-Abubakar, Niklas Friberg ja yksi omamaali, kun taas EIF:n ainoan maalin viimeisteli Mohammed Nasiru. Ottelussa oli 1526 katsojaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
FC Haka kohtasi EIF:n Miesten Ykkösliigassa ja voitti ottelun 3-1. Hakan maalit teki Torfiq Ali-Abubakar, Niklas Friberg ja yksi omamaali, kun taas EIF:n ainoan maalin viimeisteli Mohammed Nasiru. Ottelussa oli 1526 katsojaa.
Aiheesta on julkaistu 11 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 21:37, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Aamulehti, Ilkka-Pohjalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa FC Haka voitti EIF:n 3-1 • Miesten Ykkösliigan tulokset julkaistu • Naisten Ykköspesiksen tuloksia ja otteluita.
FC Haka voitti EIF:n
FC Haka pelasi EIF:ää vastaan jalkapalloa. Haka voitti ottelun 3-1. Hakan maalit teki Torfiq Ali-Abubakar ja Niklas Friberg. EIF sai yhden maalin loppuhetkillä.
FC Haka kohtasi EIF:n Miesten Ykkösliigassa ja voitti ottelun 3-1. Hakan maalit teki Torfiq Ali-Abubakar, Niklas Friberg ja yksi omamaali, kun taas EIF:n ainoan maalin viimeisteli Mohammed Nasiru.…
Miesten Ykkösliigassa FC Haka voitti EIF:n 3–1. SJK Akatemia ja MP pelasivat tasan 1–1. HJK Klubi 04 hävisi Jipolle 0–2.
Naisten Ykköspesiksessä pelattiin useita otteluita, joissa Mynämäen Vesa hävisi Kajaanin Pallokerholle. Janakkalan Jana voitti Siilinjärven Pesiksen, kun taas Haminan Palloilijat ja Lavepesis kärsivät tappiot. Seuraavat ottelut pelataan 12.…
Manse PP voitti Sotkamon Jymyn miesten Superpesiksen ottelussa, joka keräsi ennätysyleisön. Ottelu päättyi Mansen voittoon jaksoin 2–0. Perttu Ruuska nousi lyöjätilastossa toiseksi kolmen kotiutuksensa ansiosta.
Seinäjoen Jussittaret voitti Jyväskylän Kirittäret naisten Superpesiksessä lauantaina. Ottelu päättyi kotijoukkueen selkeään voittoon lukemin 2–0. Jussittarien sisäpeli toimi erinomaisesti, ja etenijät suoriutuivat hyvin lämpimässä säässä.
Miesten Superpesiksessä Manse PP voitti Sotkamon Jymyn 2–0. Imatran Pallo-Veikot hävisi Kouvolan Pallonlyöjille 1–2. Liigassa Vimpelin Veto johtaa sarjaa, kun taas Alajärven Ankkurit on viimeisenä. Seuraavat ottelut pelataan…
Miesten Ykköspesiksessä Puna-Mustat voitti Nurmon Jymyn 2–0. Kannuksen Ura ja Puijon Pesis voittivat myös omat ottelunsa samalla tuloksella. Liigassa on meneillään tiivis kilpailu, ja seuraavat ottelut pelataan pian.
Miesten Superpesiksen ottelussa Manse PP voitti Sotkamon Jymyn lukemin 2–0. Manse PP:n parhaana palkittiin Aapo Komulainen, kun taas Sotkamon Jymystä palkittiin Elmeri Iivonen. Yleisöä ottelussa oli 2 731.
Naisten Superpesiksessä Jussittaret voitti Jyväskylän Kirittäret selvästi 2–0. Ottelut päättyivät 9–4 ja 9–1. Jussittaret on tällä hetkellä sarjassa toisena.
Seinäjoen Jussittaret voitti Jyväskylän Kirittäret naisten Superpesiksessä toistamiseen. Ottelu päättyi Jussittarien voittoon jaksoin 2–0, ja yhteisjuoksut olivat 18–5. Kirittärien pelinjohtaja kuvasi ottelua kuin olisi ollut mankelissa.
Naisten Superpesiksessä Jussittaret voitti Jyväskylän Kirittäret selvästi. Ottelun lopputulos oli 2–0, ja Jussittaret voitti molemmat pelijaksot. Seinäjoella pelatussa ottelussa Jussittaret teki yhteensä 18 juoksua.
Miami valmistautuu kuumaan MM-jalkapallo-otteluun, jossa Englanti kohtaa Norjan. Lämpötila nousee noin 33 asteeseen, mutta kosteus tekee olosuhteista tukalammat. Äärimmäiset sääolosuhteet voivat vaikuttaa…
Jalkapallo
PKKU voitti FC Jazzin 2–1 Miesten Ykkösen ottelussa. FC Jazz aloitti ottelun johtamalla, mutta PKKU:n Jaakko Sivunen ja Hugo Toivonen käänsivät pelin…
Jalkapallo
Etelä-Afrikan jalkapalloilija Jayden Adams on kuollut 25-vuotiaana. Hänen ruumiinsa löydettiin Kapkaupungista, ja poliisi tutkii kuoleman syitä. Adams pelasi Etelä-Afrikan joukkueessa MM-kisoissa vain…
Jalkapallo
HJK:n jalkapallojoukkue koki lauantaina toisen peräkkäisen tappion Veikkausliigassa, kun FC Lahti voitti ottelun 2–0. Tappion lisäksi HJK:n faneja syytetään joukkotappelusta Lahdessa, jossa…
Jalkapallo
Lahdessa tapahtui joukkotappelu, jossa FC Lahden ja HJK:n kannattajat ottivat yhteen. Ravintolapäällikkö kertoi tilanteen alkaneen äkillisesti, kun HJK:n kannattajat hyökkäsivät ravintolan terassille.…
Jalkapallo
Norja valmistautuu jalkapallon MM-puolivälierään Englantia vastaan. Erling Haalandin johdolla maa on edennyt voitosta voittoon, ja kisakatsomot ovat täynnä innokkaita faneja. Ottelu alkaa…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.