Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kempeleessä tapahtui lauantaina onnettomuus, jossa alle 15-vuotias lapsi hukkui Kalliomontulla. Latviassa tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa neljä ihmistä kuoli.…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoen Tangomarkkinoiden finaali käynnistyy tänään kello 19.30. Kilpailussa ovat mukana finalistit, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Tapahtuma päivittyy finaali-illan aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoen Tangomarkkinoiden finaali käynnistyy tänään kello 19.30. Kilpailussa ovat mukana finalistit, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Tapahtuma päivittyy finaali-illan aikana.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 19:30, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilkka-Pohjalainen, Lapin Kansa.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tangokuninkaalliset kruunataan tänään • Tangokuninkaalliset kruunataan tänään • Tangokuninkaalliset kruunataan tänään.
Tangokuninkaalliset kruunataan tänään
Tangomarkkinoiden finaali alkaa tänään kello 19.30 Seinäjoella. Kilpailussa on mukana useita laulajia, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Finaali-illan tapahtumia seurataan reaaliaikaisesti. Tapahtuma on tärkeä osa kesäisiä festivaaleja.
Seinäjoen Tangomarkkinoiden finaali käynnistyy tänään kello 19.30. Kilpailussa ovat mukana finalistit, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Tapahtuma päivittyy finaali-illan aikana.
Seinäjoen Tangomarkkinoilla kruunataan uudet tangokuninkaalliset tänään. Kilpailu alkaa kello 19.30 Seinäjoki Areenalla, ja finalistit ovat Maj-Lis Erola, Helena Haaparanta, Kia Laitakari, Raija Mäntyniemi, Mika Heinonen, Ilari Hämäläinen, Tommi…
Seinäjoen Tangomarkkinoiden finaali käynnistyy tänään kello 19.30 Seinäjoki Areenalla. Kilpailussa ovat mukana finalistit, kuten Maj-Lis Erola ja Helena Haaparanta. Tapahtuma päivittyy finaali-illan edetessä.
Seinäjoen Tangomarkkinoiden tangolaulukilpailu huipentuu tänään illalla. Finaali alkaa kello 19.30 Seinäjoki Areenalla, ja finalistit valmistautuvat kilpailuun. Mukana ovat muun muassa Maj-Lis Erola ja Mika Heinonen.
Seinäjoen Tangomarkkinoilla kruunataan tänään uudet tangokuninkaalliset. Finaalissa esiintyy kahdeksan solistia, joista tuomaristo valitsee superfinalisteja. Yleisö äänestää vuoden 2026 tangokuninkaalliset.
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Tangomarkkinat
Seinäjoen Tangomarkkinoilla valittiin neljä finalistia superfinaaliin. Tangokuningattaren kruunusta kilpailevat Maj-Lis Erola ja Raija Mäntyniemi, kun taas Tangokuninkaaksi ehdolla ovat Juho Punkeri ja…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tangomarkkinat, #Seinäjoki
Seinäjoen Tangomarkkinoiden laulukilpailun finaali alkaa tänään. Yleisö äänestää vuoden 2026 tangokuningasta ja -kuningatarta. Finalisteina ovat Ilari Hämäläinen ja Helena Haaparanta, jotka esittelevät…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tangomarkkinat, #Seinäjoki
Seinäjoen Tangomarkkinoiden laulukilpailun superfinaaliin pääsivät Maj-Lis Erola, Raija Mäntyniemi, Juho Punkeri ja Ilari Hämäläinen. Yleisö äänestää tangokuninkaan ja -kuningattaren. Superfinaalissa naiset esittävät…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tangomarkkinat, #MajLisErola
Tangomarkkinoiden finaalissa Tommi Kostekivi sai yleisöltä suurimmat aplodit esityksellään. Kostekivi esitti tangon "Tuhon tietä kuljen" ja keräsi erityistä huomiota cheerleader-joukkueensa ansiosta. Hän…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Tangomarkkinat, #Seinäjoki
Tuuli Kantola, 16-vuotias, voitti vuoden 2026 Tangonuori -kilpailun Seinäjoella. Hänet kruunattiin Tangomarkkinoilla, jossa kilpaili useita lahjakkaita nuoria. Kantola ilmensi iloa ja riemua…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #Seinäjoki, #Tangomarkkinat
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.