Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kokoomuksen kannatus on laskenut historiallisen alhaiseksi, Yhdysvallat jatkaa iskujaan Iraniin, ja bensan hinnat asettuvat uuteen normaaliin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Renginruusu, Heikki Mikkosen valmentama hevonen, teki onnistuneen paluun kilpailuihin voitolla Festivaali-ajossa. Hevonen juoksi yli vuoden tauon jälkeen ja voitti kilpailun vakuuttavasti. Renginruusulla on nyt urallaan kahdeksan starttia ja seitsemän voittoa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Renginruusu, Heikki Mikkosen valmentama hevonen, teki onnistuneen paluun kilpailuihin voitolla Festivaali-ajossa. Hevonen juoksi yli vuoden tauon jälkeen ja voitti kilpailun vakuuttavasti. Renginruusulla on nyt urallaan kahdeksan starttia ja seitsemän voittoa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 17:56, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Renginruusu palasi voitokkaasti radoille • Renginruusu palasi voitokkaasti radoille • Renginruusu palasi voitokkaasti radoille.
Renginruusu voitti kilpailun
Renginruusu on hevonen, joka palasi kilpailuihin voitolla. Se juoksi Festivaali-ajossa ja voitti hienosti. Hevonen oli yli vuoden tauolla, mutta suoriutui hyvin. Renginruusulla on nyt seitsemän voittoa urallaan.
Renginruusu, Heikki Mikkosen valmentama hevonen, teki onnistuneen paluun kilpailuihin voitolla Festivaali-ajossa. Hevonen juoksi yli vuoden tauon jälkeen ja voitti kilpailun vakuuttavasti. Renginruusulla on nyt urallaan kahdeksan starttia ja…
Renginruusu teki onnistuneen paluun kilparadoille voittamalla Festivaali-ajon. Hevonen, jota valmentaa Heikki Mikkonen, juoksi reipasta vauhtia ja kesti yli vuoden tauon hienosti. Voitto oli Renginruusulle jo seitsemäs uran kahdeksasta…
Renginruusu teki onnistuneen paluun kilparadoille voittamalla Festivaali-ajoissa. Hevonen, jota valmentaa Heikki Mikkonen, juoksi reipasta vauhtia ja kesti yli vuoden tauon jälkeen hienosti voittoon. Renginruusu on nyt urallaan saavuttanut…
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevosurheilu
Massimo Hoist voitti karsintalähtönsä Suur-Hollola-ajossa helposti. Finaalissa odottaa 80 000 euron palkinto, ja Hoist puolustaa viime vuoden voittoaan. Karsinnassa Hoist juoksi nopeimman…
Ravit • jaetut avainsanat: #Hevosurheilu
Kaustisella järjestetään perinteiset kaksipäiväiset huippuravit, joihin raviväen mielenkiinto on kohdistunut. Varmavalinta Renginruusu on erityinen, sillä se on osallistunut tänä vuonna vain koelähtöön.
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Renginruusu
Kaustisella järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa ponilähdöissä ja nuorten sarjoissa. Voittoja nappasivat muun muassa Lil's Ambra ja Rekka. Kilpailut herättivät suurta kiinnostusta…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen
Suur-Hollolan raveissa Lahden Jokimaalla kuoli seitsemänvuotias suomenhevosruuna Ekanova. Hevonen kaatui maahan maaliintulon jälkeen, mutta ohjastaja Henri Bollström selvisi tilanteesta ilman vammoja. Ekanova…
Ravit
Kaustisella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-lähdöissä voittajiksi selviytyivät muun muassa Mochanut ja Aarteen Juksu. Kilpailuissa oli mukana useita ponilähtöjä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujo kukkii maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät ovat kohtalaisia. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi. Sateet laskevat hetkellisesti ilman siitepölymääriä.