Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lahdessa tapahtui kymmenien ihmisten joukkotappelu, ja Venäjä iski jälleen ohjuksilla Kiovaan. Kempeleessä pelastusoperaatio on käynnissä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Poliisi etsii Kuopiosta kadonnutta 72-vuotiasta naista, joka on viimeksi nähty Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit, ja katoamishetkellä hänellä oli harmaa tuulipuku sekä ruskeat housut. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Poliisi etsii Kuopiosta kadonnutta 72-vuotiasta naista, joka on viimeksi nähty Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit, ja katoamishetkellä hänellä oli harmaa tuulipuku sekä ruskeat housut. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 14:13, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Ilta-Sanomat, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Iäkäs nainen kadonnut Kuopiossa • Poliisi etsii kadonnutta naista Kuopiosta • Poliisi etsii kadonnutta naista Kuopiossa.
Kadonnut nainen Kuopiossa
Kuopiossa on kadonnut 72-vuotias nainen. Hänet on nähty viimeksi Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit. Hänellä oli harmaa tuulipuku ja ruskeat housut. Poliisi pyytää ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon.
Poliisi etsii Kuopiosta kadonnutta 72-vuotiasta naista, joka on viimeksi nähty Neulamäessä. Naisella on ruskeat hiukset ja silmälasit, ja katoamishetkellä hänellä oli harmaa tuulipuku sekä ruskeat housut. Poliisi pyytää…
Itä-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 72-vuotiaasta naisesta, joka on kadonnut Kuopion seudulla. Viimeisin varma havainto naisesta on Neulamäestä, ja hänellä oli päällään harmaa tuulipuku. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Kuopion poliisi on käynnistänyt etsinnät 72-vuotiaasta kadonneesta naisesta. Nainen on viimeksi nähty Neulamäessä, ja hänet epäillään liikkuvan jalkaisin kaupungin alueella. Poliisi pyytää havaintoja hätäkeskukseen numeroon 112.
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi lauantaina 27. kesäkuuta. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, jotta hänet voitaisiin löytää mahdollisimman pian.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Merikarvialla on kadonnut 86-vuotias mies vanhainkodista. Poliisi kertoo, että mies on hyväkuntoinen, mutta ei välttämättä osaa palata takaisin. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Kuopiossa on kadonnut 72-vuotias nainen, jonka viimeisin havainto on Neulamäessä. Poliisi pyytää kansalaisia ilmoittamaan havainnoistaan hätänumeroon 112. Naisella on yllään harmaa tuulipuku,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kuopio, #Kadonnut
Seinäjoella tapahtui keskiviikkoiltana koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun. Uhri sai vammoja ja vaati välitöntä hoitoa. Poliisi etsii tietoja hyökkäävästä koirasta, joka oli kookas…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisi etsii iäkästä naista, joka on kateissa Äkäslompolossa Kolarissa. Nainen on noin 80-vuotias, 172 senttimetriä pitkä ja hoikka, pukeutuneena punaisiin vaatteisiin. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Kruunuvuorenrannasta löytyi torstaina kuollut ihminen. Keskusrikospoliisi selvittää kuolemansyytä ja vainajan henkilöllisyyttä. Etsinnät liittyvät toukokuussa kadonneen opiskelijamiehen tapaukseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Katoaminen
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.