Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seppo Suurosen hevonen V.G. Voitto lähti yllättäen, kun omistajat toimivat ilman hänen läsnäoloaan. Suuronen ei kuitenkaan kaipaa hevosta, vaan ihmettelee omistajien päätöksiä. Tilanne herättää kysymyksiä hevosenhoidosta ja omistajuudesta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seppo Suurosen hevonen V.G. Voitto lähti yllättäen, kun omistajat toimivat ilman hänen läsnäoloaan. Suuronen ei kuitenkaan kaipaa hevosta, vaan ihmettelee omistajien päätöksiä. Tilanne herättää kysymyksiä hevosenhoidosta ja omistajuudesta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 10:33, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Maaseudun Tulevaisuus.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Seppo Suurosen hevonen lähti • V.G. Voitto siirtyi Ojanperän talliin.
Seppo Suurosen hevonen lähti
Seppo Suurosen hevonen V.G. Voitto lähti yllättäen. Omistajat toimivat ilman Seppo Suurosen läsnäoloa. Suuronen ei kaipaa hevosta, mutta ihmettelee omistajien toimintaa. Tämä herättää kysymyksiä hevosenhoidosta.
Seppo Suurosen hevonen V.G. Voitto lähti yllättäen, kun omistajat toimivat ilman hänen läsnäoloaan. Suuronen ei kuitenkaan kaipaa hevosta, vaan ihmettelee omistajien päätöksiä. Tilanne herättää kysymyksiä hevosenhoidosta ja omistajuudesta.
Kaksinkertainen ravikuningas V.G. Voitto on siirtynyt Seppo Suurosen tallista Antti Ojanperän valmennukseen. Omistajayhtiö Grönfors Training oy:n edustaja Jukka Grönfors vahvistaa, että päätös liittyy hevosen terveystilanteeseen. V.G. Voitto ei…
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Lieksassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Toto4-kilpailuissa Suplahus voitti ensimmäisen lähdön ja Gardevoir oli ykkönen kakkoslähdössä. Kilpailuissa oli myös poissaoloja useista…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Valmentaja Seppo Suuronen tuo Kaustiselle uuden, kyvykkään kolmikon, jota hän pitää kehityskelpoisena. Hän ei halua asettaa pelaajia paremmuusjärjestykseen, vaan keskittyy heidän kehitykseensä.…
Ravit • jaetut avainsanat: #SeppoSuuronen, #Ravit
Forssassa järjestettiin ravikilpailut, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-kilpailuissa voittajaksi nousi Crossfire Happens, ohjastajanaan Elina Leinonen. Myös King Of The North teki…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Jämsän Ravit järjestetään tänä viikonloppuna, juhlistaen 150 vuotta sitten alkanutta perinnettä. Tapahtumassa on esillä vanhoja kuvia ja tarinoita, ja sunnuntain päälähdössä kilpailee…
Ravit • jaetut avainsanat: #AnttiOjanperä, #Ravit
Suomenhevosten Suur-Hollola-ajon asetelmat ovat jännittävät, kun ravikuninkaat kilpailevat nuoria haastajia vastaan. Hevoset lähtevät eri etäisyyksiltä, mikä tuo lisää jännitystä kilpailuun. Seppo Suuronen…
Ravit • jaetut avainsanat: #VGVoitto, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.