Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on käynnistänyt uusia iskuja Iraniin, ja Ukrainan tukijamaat kokoontuvat Pariisissa. Kentuckyläinen senaattori Mitch McConnell ilmoitti, ettei hän…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa ja venytti voittosarjaansa neljän ottelun mittaiseksi. Awak Kuier pelasi ottelussa vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa lähes kahteen kuukauteen. Dallas on tällä hetkellä länsilohkossa neljäntenä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa ja venytti voittosarjaansa neljän ottelun mittaiseksi. Awak Kuier pelasi ottelussa vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa lähes kahteen kuukauteen. Dallas on tällä hetkellä länsilohkossa neljäntenä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 11.7.2026 klo 08:00, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Dallas Wings voitti Toronto Tempon • Dallas Wings voitti Toronto Tempon • Dallas Wings voitti Toronto Tempon.
Dallas Wings voitti Toronto Tempon
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa. Tämä oli Wingsin neljäs peräkkäinen voitto. Awak Kuier pelasi vain 11 minuuttia, mikä on hänen vähiten peliaikaa pitkään aikaan. Dallas on neljäntenä länsilohkossa.
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa ja venytti voittosarjaansa neljän ottelun mittaiseksi. Awak Kuier pelasi ottelussa vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa lähes kahteen kuukauteen.…
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa, jatkaen voittosarjaansa neljään otteluun. Awak Kuier pelasi vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa lähes kahteen kuukauteen. Dallas on tällä…
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 108–95 WNBA:ssa ja venytti voittosarjaansa neljään otteluun. Awak Kuier pelasi vain 11 minuuttia, mikä on hänen pienin peliminuuttinsa lähes kahteen kuukauteen. Dallas on…
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja…
Jääkiekko
Carolina Hurricanes on tehnyt sopimuksen suomalaispuolustaja Aleksi Heimosalmen kanssa ensi kaudesta. Heimosalmi, 23, on pelannut kahdella viime kaudella AHL:ssä Chicago Wolvesissa. Hänet…
Jääkiekko
Tampereen Ilves on päättänyt erottaa päävalmentaja Joni Lehtosen. Hänen paikalleen tulee uruguaylainen Camilo Speranza, joka aloittaa tehtävässään tiistaina. Muut valmennus- ja johtoryhmän…
Jääkiekko
Heili Sirviö sijoittui kolmanneksi rullalautailun X-Games-kilpailussa Japanissa. 15-vuotias Sirviö sai parhaasta suorituksestaan 78,66 pistettä, jääden vain yhdeksän pistettä kakkossijasta. Kilpailun voitti Sky…
Jääkiekko
Suomi voitti ensimmäisen 3 vastaan 3 -jääkiekon World Cup -turnauksen Pohjois-Irlannin Belfastissa. Raimo Helmisen valmentama joukkue voitti loppuottelussa Britannian 6–1. Suomi osoitti…
Jääkiekko
Philadelphia Flyers on tehnyt jättimäisen tarjouksen Anaheim Ducksin Leo Carlssonille. Tarjous on viisivuotinen ja sen arvo on 90 miljoonaa dollaria, mikä tekisi…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.