Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Asianajaja Peter Jaari kertoi, että Julius Aleksanteri Kivimäki aikoo ilmoittautua Rikosseuraamuslaitokselle. Euroopan unioni on syyttänyt Venäjää kyberhyökkäyksistä useisiin…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lieksassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Toto4-kilpailuissa Suplahus voitti ensimmäisen lähdön ja Gardevoir oli ykkönen kakkoslähdössä. Kilpailuissa oli myös poissaoloja useista hevosista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lieksassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Toto4-kilpailuissa Suplahus voitti ensimmäisen lähdön ja Gardevoir oli ykkönen kakkoslähdössä. Kilpailuissa oli myös poissaoloja useista hevosista.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.7.2026 klo 22:06, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Lieksasta • Ravituloksia Kaustiselta • Ravitulokset Kaustiselta julkaistu.
Ravituloksia Lieksasta
Lieksassa oli ravikilpailut. Ensimmäisessä lähdössä voitti Suplahus. Toisessa lähdössä ykkönen oli Gardevoir. Kilpailuissa oli myös poissaoloja hevosista.
Lieksassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Toto4-kilpailuissa Suplahus voitti ensimmäisen lähdön ja Gardevoir oli ykkönen kakkoslähdössä. Kilpailuissa oli myös poissaoloja useista hevosista.
Kaustisella järjestettiin Toto65-kilpailu, jossa Zesty Leader voitti. Toiseksi sijoittui Kyoto De Lou ja kolmanneksi Little Tobin. Kilpailussa oli yhteensä neljä parasta hevosta.
Kaustisella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto65-kilpailuissa voittajiksi nousivat muun muassa Korphuhdan Mahti ja Five Ants Are More. Kilpailuissa oli mukana useita hevosia eri lähtöluokissa.
Kaustisella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita erikoisia suorituksia. Ensimmäisessä ponilähdössä voitti Korphuhdan Mahti. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä aikoja ja kilpailu oli tiukkaa.
Lieksassa järjestettiin ponilähtöjä ja hevoskilpailuja, joissa nähtiin useita voittajia. Ensimmäisessä ponilähdössä Eliaksen Tähtituuli voitti ajalla 3,08,7. Muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa Too Class For You ja Lady Godiva,…
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Kaustisella järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto5-lähdöissä voittajiksi selviytyivät muun muassa Mochanut ja Aarteen Juksu. Kilpailuissa oli mukana useita ponilähtöjä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Ravit
Kaustisella järjestetään perjantaina suurkilpailut, joissa lämminveristen Isla-ajoon osallistuu viisivuotiaita ravureita. Dimitri Hedmanin tallista kilpailee kaksi hevosta, jotka lähtevät paalulta. Odotukset ovat korkealla…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Ravit
Valmentaja Seppo Suuronen tuo Kaustiselle uuden, kyvykkään kolmikon, jota hän pitää kehityskelpoisena. Hän ei halua asettaa pelaajia paremmuusjärjestykseen, vaan keskittyy heidän kehitykseensä.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Ravit
Kaustisella järjestetään perinteiset kaksipäiväiset huippuravit, joihin raviväen mielenkiinto on kohdistunut. Varmavalinta Renginruusu on erityinen, sillä se on osallistunut tänä vuonna vain koelähtöön.
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Ravit
Viikonloppuna Kaustisella ja Jämsässä järjestetään kaksipäiväiset ravijuhlat, joissa kilpaillaan merkittävistä palkinnoista. Perjantaina ratkotaan muun muassa Isla-ajon ja Pikkupelimannin voitot. Mukana on useita…
Ravit • jaetut avainsanat: #Kaustinen, #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.