Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Soinissa lapsi pelasti ikätoverinsa hengen, kun tämä putosi veteen. Venäjän toiminta uhkaa ukrainalaisten lasten identiteettiä Etyjin raportin mukaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkona. Uhri sai vammoja ja vaati hoitoa, kun vapaana ollut koira hyökkäsi hänen kimppuunsa. Poliisi pyytää havaintoja koiran omistajasta ja tapahtumasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkona. Uhri sai vammoja ja vaati hoitoa, kun vapaana ollut koira hyökkäsi hänen kimppuunsa. Poliisi pyytää havaintoja koiran omistajasta ja tapahtumasta.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.7.2026 klo 16:39, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun Seinäjoella • Poliisi tutkii koiran hyökkäystä Seinäjoella • Koira hyökkäsi ulkoilijan kimppuun Seinäjoella.
Koiran hyökkäys ulkoilijaan Seinäjoella
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun. Uhri oli ulkoilemassa koiransa kanssa, kun vapaana ollut koira hyökkäsi yllättäen. Uhri sai vammoja ja tarvitsi hoitoa. Poliisi etsii koiran omistajaa ja pyytää havaintoja tapahtumasta.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkona. Uhri sai vammoja ja vaati hoitoa, kun vapaana ollut koira hyökkäsi hänen kimppuunsa. Poliisi pyytää havaintoja koiran omistajasta ja tapahtumasta.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun, ja poliisi pyytää havaintoja asiasta. Hyökkäys tapahtui Pelipuiston metsikössä, kun ulkoilija yritti suojella omaa koiraansa. Uhri sai vammoja ja koira poistui paikalta.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkona. Hyökkäyksen uhri sai vammoja ja vaati välitöntä hoitoa. Poliisi pyytää havaintoja koirasta ja sen omistajasta.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkoiltana. Uhri sai vammoja ja vaati välitöntä hoitoa. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää havaintoja hyökkäävästä koirasta ja sen omistajasta.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys ulkoilijan kimppuun keskiviikkona. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja tapahtumasta, sillä koira oli irrallaan ja omistaja on tuntematon. Uhri sai vammoja ja sai välitöntä hoitoa.
Seinäjoella tapahtui koiran hyökkäys, jossa uhri sai vammoja. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää havaintoja koiran omistajasta. Hyökkäyksen teki kookas, tumma sekarotuinen koira.
Kolarin Äkäslompolossa on kadonnut noin 80-vuotias nainen. Viimeinen havainto hänestä on tehty perjantaiaamuna kello 9.30. Nainen on 172 senttimetriä pitkä ja hoikka,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Merikarvialla on kadonnut 86-vuotias mies vanhainkodista. Poliisi kertoo, että mies on hyväkuntoinen, mutta ei välttämättä osaa palata takaisin. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Kontulan ostoskeskuksessa Helsingissä syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. Poliisin esitutkinnan mukaan palo alkoi sähkölaitteen vian vuoksi, eikä asiassa epäillä tahallista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on 175 cm pitkä ja hänellä on puolipitkät hiukset. Viimeksi hänet nähtiin 27.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin Kruunuvuorenrannasta löytyi torstaina kuollut ihminen. Keskusrikospoliisi selvittää kuolemansyytä ja vainajan henkilöllisyyttä. Etsinnät liittyvät toukokuussa kadonneen opiskelijamiehen tapaukseen.
Kotimaa
Ylen entinen päätoimittaja Panu Pokkinen on kuollut 49-vuotiaana sydämenpysähdyksen seurauksena. Hän sai sairaskohtauksen kesäkuussa Lissabonissa ja oli hoidettavana sairaalassa kolme viikkoa. Pokkinen…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.