Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Soinissa lapsi pelasti ikätoverinsa hengen, kun tämä putosi veteen. Venäjän toiminta uhkaa ukrainalaisten lasten identiteettiä Etyjin raportin mukaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on 175 cm pitkä ja hänellä on puolipitkät hiukset. Viimeksi hänet nähtiin 27. kesäkuuta, ja poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on 175 cm pitkä ja hänellä on puolipitkät hiukset. Viimeksi hänet nähtiin 27. kesäkuuta, ja poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.7.2026 klo 15:19, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta 14-vuotiasta poikaa • 14-vuotias poika kadonnut Espoossa, poliisi pyytää havaintoja • Poliisi etsii 14-vuotiasta poikaa.
Poliisi etsii kadonnutta poikaa
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika. Hän on 175 cm pitkä ja hänellä on puolipitkät hiukset. Poika on viimeksi nähty 27. kesäkuuta. Poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon 112. Poika saattaa liikkua Saunlahden tai Kauklahden alueilla.
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on 175 cm pitkä ja hänellä on puolipitkät hiukset. Viimeksi hänet nähtiin 27. kesäkuuta, ja poliisi pyytää havaintoja hätänumeroon…
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi lauantaina 27. kesäkuuta. Poika on 175 senttimetriä pitkä, vaaleaihoinen ja hänellä on ruskeat, puolipitkät hiukset. Poliisi pyytää kaikkia havaintoja ilmoittamaan…
Poliisi on aloittanut etsinnät 14-vuotiaan pojan löytämiseksi, joka on ollut kateissa jo kaksi viikkoa. Poika on viimeksi nähty Espoossa, ja poliisi pyytää havaintoja yleiseen hätänumeroon 112. Hänet on…
Espoossa on kadonnut 14-vuotias poika, joka katosi 27. kesäkuuta. Poliisi pyytää kansalaisten havaintoja erityisesti Saunalahden, Kauklahden ja Lippulaivan alueilta. Poika on 175 cm pitkä, vaaleaihoinen ja ruskeahiuksinen, ja…
Merikarvialla on kadonnut 86-vuotias mies vanhainkodista. Poliisi kertoo, että mies on hyväkuntoinen, mutta ei välttämättä osaa palata takaisin. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Kontulan ostoskeskuksessa Helsingissä syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. Poliisin esitutkinnan mukaan palo alkoi sähkölaitteen vian vuoksi, eikä asiassa epäillä tahallista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Lahden Karistossa on kadonnut mies, joka lähti uimaan Kymijärveen. Hätäkeskus sai ilmoituksen asiasta aamuyöllä, mutta etsinnät ovat olleet tuloksettomia. Poliisi jatkaa miehen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Yli 70-vuotiaan espoolaismiehen etsintä jatkuu Lahdessa. Pelastuslaitos aloitti etsinnät Kymijärvellä, mutta ne päättyivät tuloksettomina. Poliisi jatkaa miehen etsimistä, eikä lisätietoja ole toistaiseksi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Espoo, #Poliisi
Helsingin Kruunuvuorenrannasta löytyi torstaina kuollut ihminen. Keskusrikospoliisi selvittää kuolemansyytä ja vainajan henkilöllisyyttä. Etsinnät liittyvät toukokuussa kadonneen opiskelijamiehen tapaukseen.
Kotimaa
Ylen entinen päätoimittaja Panu Pokkinen on kuollut 49-vuotiaana sydämenpysähdyksen seurauksena. Hän sai sairaskohtauksen kesäkuussa Lissabonissa ja oli hoidettavana sairaalassa kolme viikkoa. Pokkinen…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.