Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Soinissa lapsi pelasti ikätoverinsa hengen, kun tämä putosi veteen. Venäjän toiminta uhkaa ukrainalaisten lasten identiteettiä Etyjin raportin mukaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kontulan Ostostiellä on syttynyt rakennuspalo kerrostalon kellaritiloissa. Pelastuslaitos on hälyttänyt paikalle seitsemän pelastusyksikköä, poliisin ja ensihoidon. Sammutus- ja pelastustyöt ovat käynnissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kontulan Ostostiellä on syttynyt rakennuspalo kerrostalon kellaritiloissa. Pelastuslaitos on hälyttänyt paikalle seitsemän pelastusyksikköä, poliisin ja ensihoidon. Sammutus- ja pelastustyöt ovat käynnissä.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.7.2026 klo 14:51, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kontulassa syttyi palo • Tulipalo syttyi kerrostalon kellarissa.
Kontulassa syttyi palo
Kontulan Ostostiellä on syttynyt palo kerrostalon kellarissa. Pelastustyöt ovat käynnissä. Paikalle on tullut seitsemän pelastusyksikköä. Myös poliisi ja ensihoito ovat paikalla.
Kontulan Ostostiellä on syttynyt rakennuspalo kerrostalon kellaritiloissa. Pelastuslaitos on hälyttänyt paikalle seitsemän pelastusyksikköä, poliisin ja ensihoidon. Sammutus- ja pelastustyöt ovat käynnissä.
Kontulassa Helsingissä syttyi tulipalo kerrostalon kellarissa. Pelastuslaitos on hälyttänyt paikalle seitsemän pelastusyksikköä, ja sammutus- sekä pelastustyöt ovat käynnissä. Paikalla on myös poliisi ja ensihoito.
Kontulan ostoskeskuksessa Helsingissä syttynyt tulipalo on vaatinut yhden ihmisen hengen. Poliisin esitutkinnan mukaan palo alkoi sähkölaitteen vian vuoksi, eikä asiassa epäillä tahallista…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kontula, #Helsinki
Helsingin Kruunuvuorenrannasta löytyi torstaina kuollut ihminen. Keskusrikospoliisi selvittää kuolemansyytä ja vainajan henkilöllisyyttä. Etsinnät liittyvät toukokuussa kadonneen opiskelijamiehen tapaukseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kruununvuorenrannasta on löytynyt toukokuussa kadonnut intialaisopiskelija. Poliisi on tunnistanut vainajan ja jatkaa kuolemansyyn selvittämistä. Rikosta ei epäillä liittyvän tapaukseen.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kruunuvuorenrannassa kadonneen intialaisopiskelijan etsintöjä ei enää jatketa, kertoo keskusrikospoliisi. Eilen löytyi vainaja, jonka henkilöllisyyttä yritetään selvittää. Poliisi ei epäile rikosta tämänhetkisen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingin Kontulassa hissiremontti on jättänyt asukkaita ilman pääsyä koteihinsa yli kuukauden ajan. Erityisesti ylimmissä kerroksissa asuvat liikuntarajoitteiset ovat kärsineet tilanteesta, ja heitä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Kontula
Merikarvialla on kadonnut 86-vuotias mies vanhainkodista. Poliisi kertoo, että mies on hyväkuntoinen, mutta ei välttämättä osaa palata takaisin. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan poliisille.
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat matalasta kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin; Länsirannikolla Satakunnasta pohjoiseen määrät ovat jääneet vielä vähäisiksi. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ollen maan eteläosien sateisilla alueilla runsaita ja muualla matalia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu; pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät noussevat koko maassa runsaiksi paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Saeet laskevat ilman siitepölymääriä ohimenevästi.