Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa ja Espanjassa on määrätty laajoja evakuointeja maastopalojen vuoksi. Berliinissä tapahtui islamistinen terrori-isku Pride-tapahtumassa, jossa yksi kuoli ja…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kylian Mbappé loukkaantui torstain puolivälieräottelussa Marokkoa vastaan ja pyysi vaihtoa 77. Minuutilla. Hyökkääjä kertoi saaneensa pienen nilkkavamman, mutta on muuten kunnossa. Ranska voitti ottelun 2–0 ja eteni välieriin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kylian Mbappé loukkaantui torstain puolivälieräottelussa Marokkoa vastaan ja pyysi vaihtoa 77. Minuutilla. Hyökkääjä kertoi saaneensa pienen nilkkavamman, mutta on muuten kunnossa. Ranska voitti ottelun 2–0 ja eteni välieriin.
Aiheesta on julkaistu 12 juttua, 8 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.7.2026 klo 11:42, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kylian Mbappé loukkaantui puolivälierässä • Espanja ja Belgia kohtaavat MM-kisojen puolivälierissä • Espanja ja Belgia etenevät puolivälieriin.
Kylian Mbappé loukkaantui puolivälierässä
Kylian Mbappé loukkaantui Marokkoa vastaan pelatussa ottelussa. Hän pyysi vaihtoa 77. Minuutilla nilkkavamman vuoksi. Mbappé sanoi olevansa muuten kunnossa. Ranska voitti ottelun 2–0 ja pääsi välieriin.
Kylian Mbappé loukkaantui torstain puolivälieräottelussa Marokkoa vastaan ja pyysi vaihtoa 77. Minuutilla. Hyökkääjä kertoi saaneensa pienen nilkkavamman, mutta on muuten kunnossa. Ranska voitti ottelun 2–0 ja eteni välieriin.
Espanjan ja Belgian joukkueet kohtaavat MM-kisojen puolivälierissä. Espanja on hallinnut turnausta erinomaisella puolustuksellaan, päästäen vain yhden maalin ja rajoittamalla vastustajien laukaukset viiteen. Belgia puolestaan luottaa aggressiiviseen prässipeliinsä.
Espanja ja Belgia ovat edenneet jalkapallon puolivälieriin. Espanja on pelannut turnauksen ilman päästettyjä maaleja, kun taas Belgia on tehnyt seitsemän maalia kahdessa pudotuspeliottelussaan. Belgia nousi voittoon myös tiukassa…
Espanja ja Belgia ovat edenneet jalkapallon puolivälieriin. Espanja on pelannut turnauksen ilman päästettyjä maaleja, kun taas Belgia on voittanut viimeisimmät ottelunsa vakuuttavasti. Belgia nousi vaikeasta tilanteesta voittoon Senegalista…
Espanja ja Belgia ovat edenneet jalkapallon puolivälieriin. Belgia voitti USA:n 4–1 ja Espanja pelasi ilman päästettyjä maaleja. Belgia nousi voittoon myös tiukassa ottelussa Senegalista, jossa se käänsi pelin…
Ranska voitti Marokon jalkapallon MM-kilpailuissa ja eteni välieriin kolmatta kertaa peräkkäin. Tämä saavutus on harvinainen, sillä vain muutama muu maa on onnistunut samassa. Ranskan päävalmentaja Didier Deschamps korosti,…
Ranskan jalkapallotähti Kylian Mbappe loukkaantui torstain puolivälierässä Marokkoa vastaan ja pyysi vaihtoa 77. Minuutilla. Vaikka hän itse ilmoitti olevansa kunnossa, huolestuttavat kuvat nilkasta teipattuna jääpussiin ovat herättäneet keskustelua.…
Ranska eteni miesten jalkapallon MM-kilpailuissa puolivälieristä voitolla Marokosta. Ottelu päättyi 2-0, ja Ranskan maalit teki Kylian Mbappe sekä Ousmane Dembele. Ranska jatkaa kilpailua kohti mestaruutta.
Ranska voitti Marokon jalkapallon MM-kisojen puolivälierässä 2–0. Ranskan fanit juhlivat voittoa innokkaasti. Seuraavassa ottelussa Espanja kohtaa Belgian.
Ranska voitti Marokon jalkapallon MM-kisoissa ja eteni puolivälieriin. Kylian Mbappe oli jälleen kentän tähti, vaikka häntä on kritisoitu aiemmin. Ranskan joukkueen hyökkäysvoima on vertaansa vailla.
Ranska voitti Marokon 2–0 jalkapallon miesten MM-puolivälierässä ja eteni kolmatta kertaa peräkkäin välieriin. Kylian Mbappe teki Ranskan avausmaalin toisella puoliajalla, ja Ousmane Dembele lisäsi toisen maalin kuusi minuuttia…
Ranska voitti Marokon jalkapallon MM-puolivälierässä 2–0 ja eteni välieriin. Kylian Mbappe teki avausmaalin 60. Minuutilla ja Ousmane Dembele lisäsi toisen kuusi minuuttia myöhemmin. Ranska on voittanut mestaruuden vuonna…
Kylian Mbappé loukkaantui nilkkaansa Marokkoa vastaan pelatussa puolivälieräottelussa. Hänet vaihdettiin kentältä 77. Minuutilla, mutta ei vaikuttanut olevan vakavasti loukkaantunut. Mbappé kertoi pelin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Ranska
Ranska ja Marokko pelaavat ensimmäisen kerran vuoden 2022 MM-välierän jälkeen. Tällä kertaa Marokko on kehittynyt monipuolisemmaksi hyökkäyssuuntaan, mikä tekee ottelusta ennakoitua avoimemman.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Marokko
Jalkapallon miesten MM-kisoissa valmistellaan puolivälieräotteluita. Torstai-iltana Ranska kohtaa Marokon, ja sunnuntaina Norja pelaa Englannin kanssa. Kisapäivän tapahtumia seurataan reaaliaikaisesti.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Ranska
Jalkapallon miesten MM-kisojen puolivälieräjoukkueet on nyt vahvistettu. Sveitsi varmisti viimeisen paikan kahdeksan parhaan joukossa, ja puolivälierissä kohtaavat Ranska, Marokko, Espanja, Belgia, Norja,…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Jalkapallo
Marokon jalkapallomaajoukkueen tähtipelaaja Ismael Saibari ei osallistu MM-kisojen puolivälieräotteluun Ranskaa vastaan. Valmentaja Mohamed Ouahbi vahvisti, että Saibari on toipumassa takareisivammastaan, mutta toivoo…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Marokko, #Ranska
Miesten jalkapallon MM-turnauksen puolivälierät käynnistyvät tänään, kun Ranska kohtaa Marokon Bostonissa. Ranska tavoittelee voittoa tähtipelaajansa Kylian Mbappen johdolla, toistaen viime MM-turnauksen menestyksen.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Ranska, #Marokko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.