Nimipäivä:
Ossi, Ossian
21°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.


Casimir Jürgens siirtyy Ässiin SM-liigassa

Aihesivu: Casimir Jürgens siirtyy Ässiin SM-liigassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Casimir Jürgens, viime kauden Pelicansin kapteeni, siirtyy Ässiin SM-liigassa. Jürgens voitti mestaruuden Tapparassa keväällä 2023, mutta viime kausi oli haastava teholukeman ollessa -25. Hän on pelannut myös TPS:ssä ja edustanut Suomea Leijonissa Euro Hockey Tourilla.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 9.7.2026 klo 21:57
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Casimir Jürgens, viime kauden Pelicansin kapteeni, siirtyy Ässiin SM-liigassa. Jürgens voitti mestaruuden Tapparassa keväällä 2023, mutta viime kausi oli haastava teholukeman ollessa -25. Hän on pelannut myös TPS:ssä ja edustanut Suomea Leijonissa Euro Hockey Tourilla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.7.2026 klo 21:57, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Casimir Jürgens siirtyy Ässiin SM-liigassa • Casimir Jürgens siirtyy Ässiin SM-liigassa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 9.7.2026 klo 21:57.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #CasimirJürgens, #Ässät, #SMliiga.

Selkokielinen yhteenveto

Jürgens siirtyy Ässiin jääkiekossa

Casimir Jürgens siirtyy Ässiin SM-liigassa. Hän oli viime kauden Pelicansin kapteeni. Jürgens voitti mestaruuden Tapparassa keväällä 2023. Viime kausi oli hänelle vaikea teholukeman ollessa -25. Jürgens on pelannut myös TPS:ssä ja Leijonissa.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi.
Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi.


ENNUSTE

Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu.
Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia.
Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.