Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Helsingin Kalasatamassa on kadonnut noin 70-vuotias nainen. Ella Varis, joka irtisanoutui poliisista, kertoo saaneensa useita kanteluita kollegoiltaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja jättämään ottelun väliin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja jättämään ottelun väliin.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.7.2026 klo 22:15, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HIFK:n kannattajat boikotoivat derbyä • HIFK:n fanit boikotoivat Jokereiden derbyä • HIFK:n fanit boikotoivat Jokerit-ottelua.
HIFK:n kannattajat boikotoivat derbyä
HIFK:n kannattajat eivät mene derbyotteluun Jokereita vastaan. Heidän mielestään lippukiintiö on liian pieni, vain 200 lippua. Lippujen hinta, 75 euroa, on myös liian korkea. Kannattajat kehottaa muita faneja boikotoimaan ottelua.
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida tulevaa derbyottelua Jokereita vastaan. Syynä on liian pieni lippukiintiö ja korkea lippuhinta. Kannattajat kehottavat muitakin HIFK:n faneja jättämään ottelun väliin.
HIFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida Jokereiden kotiottelua lokakuussa. Syynä on liian pieni lippukiintiö vieraskannattajille ja korkea lipun hinta. Ryhmät kehottavat myös muita faneja jättämään ottelun väliin.
HIFK:n kannattajaryhmät ovat kehottaneet fanejaan boikotoimaan 8. lokakuuta pelattavaa paikallisottelua Jokereita vastaan. Boikotin syynä on vieraskannattajille tarjottu rajallinen lippukiintiö, joka on herättänyt tyytymättömyyttä. Fanit pelkäävät, että tämä vaikuttaa…
Helsingin IFK:n kannattajaryhmät ovat ilmoittaneet boikotoivansa Jokerien kotiottelua 10. lokakuuta. Boikotin taustalla on tyytymättömyys vieraskannattajille varattuun pieneen lippukiintiöön, joka on vain 200 lippua. Kritiikkiä herättävät myös lippujen korkeat…
Helsingin IFK:n kannattajaryhmät ovat päättäneet boikotoida 10. lokakuuta pelattavaa derbyottelua Jokerien isännöimänä. Boikotin syynä on pieni lippukiintiö, joka on vain 200 lippua, kun taas vastustajalle on tarjottu 1…
Helsingin IFK:n kannattajaryhmät ovat ilmoittaneet boikotoivansa 10. lokakuuta pelattavaa derbyottelua Jokerien isännöimänä. Boikotin syynä on pieni lippukiintiö, joka on vain 200 lippua, kun taas muille kannattajaryhmille on tarjottu…
Jokerit tekee paluun SM-liigaan kaudella 2023–2024, kun seuran omistajaryhmä on saanut organisaation kuntoon. Seura on voittanut Mestiksen mestaruudet kausilla 2024–2026 ja on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jokerit, #SMliiga
Helsingin Jokerit palaa SM-liigaan syyskuussa 2026, kun liigahallitus hyväksyi seuran hakemuksen. Paluu tapahtuu 13 vuoden tauon jälkeen, ja Teemu Selänne on innoissaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jokerit, #SMliiga
Eeli Tolvanen ja Patrik Laine ovat edelleen ilman sopimusta NHL:ssä, vaikka markkinoilla on ollut vilkasta. Tolvanen on kiinnostava pelaaja, ja häntä on…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Carolina Hurricanes on tehnyt sopimuksen suomalaispuolustaja Aleksi Heimosalmen kanssa ensi kaudesta. Heimosalmi, 23, on pelannut kahdella viime kaudella AHL:ssä Chicago Wolvesissa. Hänet…
Jääkiekko
Tampereen Ilves on päättänyt erottaa päävalmentaja Joni Lehtosen. Hänen paikalleen tulee uruguaylainen Camilo Speranza, joka aloittaa tehtävässään tiistaina. Muut valmennus- ja johtoryhmän…
Jääkiekko
Heili Sirviö sijoittui kolmanneksi rullalautailun X-Games-kilpailussa Japanissa. 15-vuotias Sirviö sai parhaasta suorituksestaan 78,66 pistettä, jääden vain yhdeksän pistettä kakkossijasta. Kilpailun voitti Sky…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 17.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa sekä Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevati vähäisestä kohtalaiseen. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa; Pohjanmaalla ja maan pohjoisosissa Etelä-Lappiin asti määrät ovat toistaiseksi jääneet vähäisiksi. Cladosporium- ja Alternaria homeitiömäärät ovat jääneet mataliksi. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta voimistuu. Heinien siitepölymäärät ovat maan etelä ja keskiosissa runsaita, maan pohjoisosissa vaihtelevat kohtalaisesta vähäisiin. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä-osissa ajoittain runsaiksi, ja jäävät maan keskiosissa kohtalaisiksi. Pohjois-Pohjanmaallla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sadekuurot laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.