Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kalevan Prisma ottaa käyttöön lukittavat kaapit alkoholijuomille, jotka suljetaan iltayhdeksältä. Tämä päätös liittyy myymälässä esiintyneisiin häiriöihin ja varkauksiin. Lukittavat rulo-ovet asennetaan parhaillaan remontin yhteydessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kalevan Prisma ottaa käyttöön lukittavat kaapit alkoholijuomille, jotka suljetaan iltayhdeksältä. Tämä päätös liittyy myymälässä esiintyneisiin häiriöihin ja varkauksiin. Lukittavat rulo-ovet asennetaan parhaillaan remontin yhteydessä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.7.2026 klo 10:00, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kalevan Prisma lukitsee alkoholijuomat yöksi • Kalevan Prisma lukitsee alkoholijuomat • Prisma lukitsee alkoholijuomahyllyt öisin.
Kalevan Prisma lukitsee alkoholit
Kalevan Prisma laittaa alkoholijuomat lukkojen taakse yöksi. Kaapit suljetaan kello yhdeksältä illalla ja avataan aamulla. Tämä päätös on tehty, koska myymälässä on ollut ongelmia. Lukittavat ovet asennetaan remontin aikana.
Kalevan Prisma ottaa käyttöön lukittavat kaapit alkoholijuomille, jotka suljetaan iltayhdeksältä. Tämä päätös liittyy myymälässä esiintyneisiin häiriöihin ja varkauksiin. Lukittavat rulo-ovet asennetaan parhaillaan remontin yhteydessä.
Kalevan Prisma ottaa käyttöön lukittavat tilat alkoholijuomille myymäläremontin yhteydessä. Alkoholijuomat ovat lukkojen takana iltayhdeksästä aamuyhdeksään, mikä on vastaus häiriökäyttäytymiseen ja varkauksiin. Prisma-ketjujohtaja Asta Kantola toivoo myyjille rauhallisempaa työympäristöä.
Tampereen Kalevan Prismassa alkoholijuomahyllyt lukitaan yöaikaan häiriökäyttäytymisen ja varkauksien vuoksi. Prisma-ketjujohtaja Asta Kantola toivoo myyjille työrauhaa asiakaspalveluun. Tämä on poikkeuksellinen toimenpide suurissa ruokakaupoissa.
Ylen entinen päätoimittaja Panu Pokkinen on kuollut 49-vuotiaana sydämenpysähdyksen seurauksena. Hän sai sairaskohtauksen kesäkuussa Lissabonissa ja oli hoidettavana sairaalassa kolme viikkoa. Pokkinen…
Kotimaa
Humppilassa sijaitsevassa hoivakodissa on syttynyt suuri rakennuspalo. Pelastuslaitos on aloittanut sammutustyöt, ja hälytys saatiin tänä aamuna ennen puolta kymmentä. Tiedotteen mukaan pelastuslaitos…
Kotimaa
Savonlinnan poliisi pyytää havaintoja kadonneesta miehestä, joka nähtiin viimeksi Kerimäen Ahjotiellä keskipäivällä. Mies on noin 180 senttimetriä pitkä ja hänellä oli päällään…
Kotimaa
Poliisi on ottanut käyttöön uuden menettelyn metsästyskieltojen valvontaan. Kaikki käräjäoikeuksien ja hovioikeuksien määräämät metsästyskiellot kirjataan poliisin tietojärjestelmään. Tämä parantaa valvontaa ja varmistaa,…
Kotimaa
Presidentti Alexander Stubb on ilmaissut surunvalittelunsa Ylen päätoimittaja Panu Pokkisen äkillisestä kuolemasta. Stubb kuvasi Pokkista yhdeksi Suomen hienoimmista journalisteista ja lähetti osanottonsa…
Kotimaa
Tampereen Maisansalossa syttyi tulipalo, joka herätti asukkaat keskellä yötä. Kuusi asukasta onnistui pelastautumaan palavasta luhtitalosta. Poliisi tutkii palon syitä ja on kiinnostunut…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tampere
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.