Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Orpo tukee Garden Helsinki -hanketta, kun taas Ranska lähettää joukkoja Natoon Suomeen. Pääministeri Petteri Orpo on ilmaissut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Lämminveriravureiden Tammacup-finaali päättyi Go Gagan voittoon Vermossa. Pekka Korven valmentama ja ohjastama tamma hallitsi kisaa keulapaikalta ja ansaitsi voitostaan 8 000 euroa. Hopeadivisioonakarsinnassa Ete Jet valmistautui St Michel -ajoon voitollaan.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Lämminveriravureiden Tammacup-finaali päättyi Go Gagan voittoon Vermossa. Pekka Korven valmentama ja ohjastama tamma hallitsi kisaa keulapaikalta ja ansaitsi voitostaan 8 000 euroa. Hopeadivisioonakarsinnassa Ete Jet valmistautui St Michel -ajoon voitollaan.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.7.2026 klo 21:55, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Go Gaga voitti Tammacupin finaalin • Go Gaga voitti Tammacupin finaalin • Ravituloksia Helsingistä.
Go Gaga voitti Tammacupin
Tammacup-finaali päättyi Go Gagan voittoon Vermossa. Pekka Korpi valmensi ja ohjasti tamman, joka juoksi keulapaikalta. Go Gaga ansaitsi voitostaan 8 000 euroa. Ete Jet voitti myös oman karsintansa ja valmistautuu seuraavaan kilpailuun.
Lämminveriravureiden Tammacup-finaali päättyi Go Gagan voittoon Vermossa. Pekka Korven valmentama ja ohjastama tamma hallitsi kisaa keulapaikalta ja ansaitsi voitostaan 8 000 euroa. Hopeadivisioonakarsinnassa Ete Jet valmistautui St Michel…
Go Gaga, Pekka Korven valmentama tamma, voitti Tammacupin finaalin Vermossa. Tamma hallitsi kilpailua keulapaikalta ja ansaitsi voitostaan 8 000 euroa. Ete Jet, toinen kilpailija, valmistautuu seuraavaan suurkilpailuunsa St…
Helsingin ravikilpailuissa Go Gaga voitti TammaCup-finaalin. Toiseksi sijoittui Lili Darling ja kolmanneksi EL Nirvana. Muissa lähdöissä Tuucca oli ykkönen.
Helsingin ravikilpailuissa 8. heinäkuuta nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajina erottuivat muun muassa No Limit Miracle ja Ete Jet. Kilpailuissa juostiin yhteensä seitsemän lähtöä.
Tommi Kylliäinen oli illan tähti Vermon Tammacupin karsinnoissa, voittaen useita kilpailuja. Hän ohjasti Lili Darlingin ja Margarita Fridon voittoon, sekä teki huippusuorituksen…
Ravit • jaetut avainsanat: #Vermo, #Tammacup
Helsingissä järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Tapahtumassa kilpailtiin eri lähdöissä, ja voittajina erottuivat muun muassa Mäntylahen Mirakle ja Smoked Orange.…
Ravit • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Ravit
Vermossa järjestetään keskiviikkona Tammacupin finaalilähtö, jossa kilpailee useita vahvoja hevosia. Ete Jet on saanut paikan kilpailussa ja valmistautuu hopeadivisioonan haasteisiin. Karsintalähtöjen voittajat…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tammacup, #EteJet
Vermon raviradalla Ete Jet on vahva suosikki keskiviikon T75-kilpailussa. Toisena voittajana saatetaan nähdä kuitenkin yllättävä, mutta mahdollisesti yliarvostettu kilpailija. Ravit tarjoavat jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #EteJet, #Vermo
Vermossa järjestetään keskiviikkona 12 lähdön iltaravit, joissa kilpaillaan Tammacupin karsinnoista. Karsinnoissa selvitetään hevoset tulevaan finaaliin, joka ajetaan kahden viikon kuluttua. Pekka Korpi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Tammacup, #Vermo
Maarianhaminassa järjestettiin ravikilpailuja, joissa nähtiin useita jännittäviä lähtöjä. Voittajiksi nousivat muun muassa Dark Roadster ja Mo Salah. Kilpailut tarjosivat vauhtia ja jännitystä…
Ravit • jaetut avainsanat: #Ravit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.