Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
S-Pankki on ilmoittanut tekevänsä ostotarjouksen Oma Säästöpankista. Naisten osuus suomalaisissa pörssiyhtiöissä hallitusten jäsenistä on noussut 37 prosenttiin, mikä…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Awak Kuier pelasi Dallas Wingsin avauskokoonpanossa WNBA:ssa ja teki kauden suurimmat minuutit. Hän keräsi ottelussa 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä, mikä oli hänen kauden paras lukema. Dallas voitti New York Libertyn 88–77.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Awak Kuier pelasi Dallas Wingsin avauskokoonpanossa WNBA:ssa ja teki kauden suurimmat minuutit. Hän keräsi ottelussa 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä, mikä oli hänen kauden paras lukema. Dallas voitti New York Libertyn 88–77.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.7.2026 klo 08:44, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Awak Kuier loisti WNBA-ottelussa • Awak Kuier loisti Dallasin voitossa • Awak Kuier loisti Dallasin voitossa.
Awak Kuier pelasi hyvin
Awak Kuier pelasi Dallas Wingsin avauskokoonpanossa. Hän sai peliaikaa 27 minuuttia ja 41 sekuntia. Kuier teki 10 pistettä ja 12 levypalloa. Dallas voitti New York Libertyn 88–77. Kuier oli myös paras torjuja kolmella blokillaan.
Awak Kuier pelasi Dallas Wingsin avauskokoonpanossa WNBA:ssa ja teki kauden suurimmat minuutit. Hän keräsi ottelussa 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä, mikä oli hänen kauden paras lukema.…
Awak Kuier pelasi erinomaisesti Dallas Wingsin voitossa New York Libertyä vastaan WNBA:ssa. Hän pelasi kauden suurimmat minuutit, keräten 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä. Kuier oli myös…
Awak Kuier pelasi erinomaisesti Dallas Wingsin voitossa New York Libertystä WNBA:ssa. Hän keräsi kauden suurimmat minuutit, 27:41, ja tilastoi 10 pistettä, 12 levypalloa ja seitsemän syöttöä. Kuier oli…
Dallas Wings voitti New York Libertyn 88–77 WNBA:ssa. Awak Kuier keräsi 12 levypalloa ja teki 10 pistettä. Jessica Shepard saavutti kauden kolmannen tripla-tuplan.
Dallas Wings voitti New York Libertyn 88–77 WNBA:ssa. Awak Kuier keräsi 12 levypalloa ja teki 10 pistettä, joista suurin osa kolmonen. Jessica Shepard teki kauden kolmannen tripla-tuplan.
Dallas Wings jatkoi voittokulkuaan WNBA:ssa, kun se voitti New York Libertyn 88–77. Awak Kuier keräsi ottelussa 12 levypalloa ja teki 10 pistettä. Jessica Shepard saavutti kolmannen tripla-tuplansa kaudella.
New Yorkin Manhattanilla sijaitseva 37-kerroksinen tornitalo on vaarassa romahtaa osittain. Rakennuksen tukipilarit ovat vääntyneet, mikä on johtanut putoaviin tiiliin ja laajamittaiseen evakuointiin ympäröiviltä alueilta. Kaupungin pelastuslaitos on sulkenut…
Dallas Wings voitti Las Vegas Acesin 96–66 WNBA:ssa. Awak Kuier pelasi ensimmäistä kertaa avauskokoonpanossa ja teki seitsemän pistettä. Wings saavutti viidennen peräkkäisen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Dallas Wings voitti Toronto Tempon 89–76 WNBA:ssa. Awak Kuier heitti ottelussa 10 pistettä ja keräsi 6 levypalloa. Dallas on neljäntenä liigassa, kun…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #WNBA
Dallas Wings kärsi toisen peräkkäisen tappion WNBA:ssa, kun Minnesota Lynx voitti 85–77. Awak Kuier pelasi 16 minuuttia ja teki vain kaksi pistettä.…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Dallas Wings voitti Seattle Stormin 112–110 naisten WNBA-liigassa jatkoajalla. Awak Kuier pelasi ottelussa 22 minuuttia ja teki 6 pistettä. Voitto venytti Seattlen…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Awak Kuier teki paluun WNBA:ssa kolmen ottelun tauon jälkeen. Dallas Wings voitti Phoenix Mercuryn 85–70, ja Kuier pelasi 15 minuuttia, keräten neljä…
Koripallo • jaetut avainsanat: #AwakKuier, #WNBA
Dallas Wings voitti Connecticut Sunin 86–83 naisten WNBA-liigassa. Voitto tuli päätösneljänneksen vahvalla suorituksella, jossa Dallas teki kymmenen pistettä enemmän kuin vastustaja. Awak…
Koripallo • jaetut avainsanat: #DallasWings, #AwakKuier
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa ja pujo maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölymäärät ovat vielä vähäisiä. Pujon siitepölymäärät ovat nousseet poutaisimmilla alueilla kohtalaisiksi, etenkin aamupäivisin. Muutoin määrät ovat maan etelä- ja keskiosissa vähäisiä. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet vaihtelevat voimakkaasti ja viilennyt sää on laskenut määrät nyt vähäisiksi koko maassa. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa ja pujon maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät noussevat poutaisimmilla alueilla maan keskiosissa runsaiksi jääden muualla maassa kohtalaisiksi. Lapissa heinien siitepölymäärät jäänevät edelleen vähäisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain kohtalaisiksi. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.