Nimipäivä:
Klaus, Launo
14°C Helsinki

New Yorkissa evakuoitiin useita rakennuksia

Aihesivu: New Yorkissa evakuoitiin useita rakennuksia

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Manhattanilla on evakuoitu useita rakennuksia tornitalon sortumavaaran vuoksi. 38-kerroksinen rakennus, jota remontoidaan, on osoittanut merkkejä vaurioista. Kaupungin viranomaiset seuraavat tilannetta tarkasti.

  • 2 juttua
  • 2 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 7.7.2026 klo 20:07
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Manhattanilla on evakuoitu useita rakennuksia tornitalon sortumavaaran vuoksi. 38-kerroksinen rakennus, jota remontoidaan, on osoittanut merkkejä vaurioista. Kaupungin viranomaiset seuraavat tilannetta tarkasti.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 20:07, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa New Yorkissa evakuoitiin useita rakennuksia • New Yorkissa 33-kerroksinen talo vaarassa romahtaa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.7.2026 klo 20:07.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #NewYork, #Manhattan, #Tornitalo.

Selkokielinen yhteenveto

New Yorkissa evakuoitiin rakennuksia

Manhattanilla on evakuoitu useita rakennuksia. Tämä tapahtui, koska tornitalossa on sortumavaara. Rakennus on 38-kerroksinen ja sitä remontoidaan. Viranomaiset seuraavat tilannetta tarkasti ja tutkivat rakennusta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.