Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ranskassa Marine Le Penin tuomio EU-varojen väärinkäytöstä on lieventynyt, ja Stubb kertoi viestinsä Trumpille Ankarassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsinkiläisestä asunnosta löytyi kuollut mies, joka oli ollut kuolleena kaksi viikkoa. Miehen lisäksi asunnosta löytyi kuollut koira. Kuolema paljastui, kun koiranhoitaja huomasi miehen poissaolon sosiaalisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsinkiläisestä asunnosta löytyi kuollut mies, joka oli ollut kuolleena kaksi viikkoa. Miehen lisäksi asunnosta löytyi kuollut koira. Kuolema paljastui, kun koiranhoitaja huomasi miehen poissaolon sosiaalisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 18:20, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Mies kuoli kotonaan, koira löytyi myös • Mies löytyi kuolleena kotona.
Mies ja koira kuolivat kotona
Helsingissä asunnosta löytyi kuollut mies ja hänen koiransa. Mies oli ollut kuolleena jo kaksi viikkoa. Kuolema huomattiin, kun koiranhoitaja ei nähnyt miestä sosiaalisessa mediassa. Koiranhoitaja soitti ystävälle, joka ilmoitti asiasta huoltoyhtiölle.
Helsinkiläisestä asunnosta löytyi kuollut mies, joka oli ollut kuolleena kaksi viikkoa. Miehen lisäksi asunnosta löytyi kuollut koira. Kuolema paljastui, kun koiranhoitaja huomasi miehen poissaolon sosiaalisessa mediassa.
Helsinkiläisestä asunnosta löytyi kuollut mies, joka oli ollut kuolleena kaksi viikkoa. Miehen lisäksi asunnosta löytyi myös kuollut koira. Kuoleman syy ja tarkka ajankohta selviävät viranomaisilta.
Helsingin K-junassa matkusti yksin koira, joka herätti ihmetystä. Huskyn näköinen koira löydettiin järjestyksenvalvojien toimesta junan päätepysäkiltä. Koira vietiin löytöeläintaloon, ja sen matkan…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Koira
Iissä vuonna 2024 kadonnut mies on löytynyt kuolleena. Poliisi vahvistaa, että viimeinen havainto miehestä tehtiin marraskuussa 2024. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kuolema
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 11-vuotiaasta tytöstä, joka on ollut kateissa kaksi yötä. Viimeisin havainto tytöstä on lauantai-iltana hänen kotonaan Maunulassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa
Oulun Kaukovainiolla syttyi kerrostalopalo, joka johti asukkaiden evakuointiin. Pelastuslaitos sammutti tulipalon alimman kerroksen asunnossa, ja yksi asukas toimitettiin jatkohoitoon. Muut asukkaat, noin…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.