Nimipäivä:
Klaus, Launo
15°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Naton vuotuinen huippukokous on käynnistynyt Ankarassa, Turkissa. Ulkoministeriö on hylännyt suurimman osan thaipoimijoiden kausityöviisumihakemuksista.


Prinssi Harry hävisi oikeusjutun Daily Mailia vastaan

Aihesivu: Prinssi Harry hävisi oikeusjutun Daily Mailia vastaan

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Prinssi Harry on hävinnyt oikeuskiistan brittilehti Daily Mailia vastaan. Hän syytti lehteä laittomista tiedonhankintakeinoista ja puhelinvakoilusta. Lontoon korkein oikeus hylkäsi kaikki syytteet.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Ulkomaat
  • Päivitetty 7.7.2026 klo 18:02
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Prinssi Harry on hävinnyt oikeuskiistan brittilehti Daily Mailia vastaan. Hän syytti lehteä laittomista tiedonhankintakeinoista ja puhelinvakoilusta. Lontoon korkein oikeus hylkäsi kaikki syytteet.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 18:02, pääluokka Ulkomaat.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Prinssi Harry hävisi oikeusjutun Daily Mailia vastaan • Prinssi Harry ja Elton John hävisivät oikeudessa • Prinssi Harry hävisi oikeusjutun Daily Mailia vastaan.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.7.2026 klo 18:02.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ulkomaat.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #PrinssiHarry, #DailyMail, #Oikeus.

Selkokielinen yhteenveto

Prinssi Harry hävisi oikeudessa

Prinssi Harry on hävinnyt oikeudessa Daily Mail -lehden. Hän väitti, että lehti käytti laittomia keinoja tiedon hankkimiseen. Oikeus hylkäsi kaikki syytteet. Harry ja muut julkisuuden henkilöt syyttivät lehteä vakoilusta ja poliisin lahjonnasta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä.
Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi.
Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän.
Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.