Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton vuotuinen huippukokous on käynnistynyt Ankarassa, Turkissa. Ulkoministeriö on hylännyt suurimman osan thaipoimijoiden kausityöviisumihakemuksista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä lukemin 4–1. Ottelussa USA:n Folarin Balogunin pelikielto kumottiin presidentti Trumpin painostuksen myötä. Belgian päävalmentaja Rudi Garcia yllätti jättämällä tähtipelaajat pois avauskokoonpanosta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä lukemin 4–1. Ottelussa USA:n Folarin Balogunin pelikielto kumottiin presidentti Trumpin painostuksen myötä. Belgian päävalmentaja Rudi Garcia yllätti jättämällä tähtipelaajat pois avauskokoonpanosta.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 15:03, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Belgia eteni MM-kisojen puolivälieriin • Belgia eteni MM-kisojen puolivälieriin.
Belgia voitti Yhdysvallat
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon MM-kisoissa. Ottelun lopputulos oli 4–1. USA:n Folarin Balogunin pelikielto kumottiin presidentin painostuksen vuoksi. Belgian valmentaja yllätti jättämällä tähtipelaajat penkille.
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä lukemin 4–1. Ottelussa USA:n Folarin Balogunin pelikielto kumottiin presidentti Trumpin painostuksen myötä. Belgian päävalmentaja Rudi Garcia yllätti jättämällä tähtipelaajat pois avauskokoonpanosta.
Belgia voitti Yhdysvallat jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierässä lukemin 4–1. Ottelussa kohistiin Yhdysvaltain Folarin Balogunin pelikieltoasiasta, joka kumottiin presidentti Donald Trumpin painostuksen myötä. Belgian päävalmentaja Rudi Garcia yllätti jättämällä tähtipelaajat…
Yhdysvallat ja Belgia kohtaavat tiistaina jalkapallon MM-kisoissa. Ottelussa on valtavat panokset, sillä Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump on vaikuttanut pelaajien pelikieltoihin. Folarin Balogunin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Yhdysvallat, #Belgia
Norja voitti Brasilian jalkapallon MM-kisoissa lukemin 2–1. Voitto nosti Norjan jatkoon turnauksessa, ja Erling Haaland teki molemmat maalit. Suoritus herätti suurta innostusta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Norjan jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Ståle Solbakken on tyrmistynyt Fifan päätöksestä perua Folarin Balogunin punainen kortti. Balogun sai punaisen kortin ottelussa Bosnia-Hertsegovinaa vastaan, mutta…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Jalkapallon MM-kisoissa Ranska voitti Paraguayn 1–0. Ottelu oli täynnä väkivaltaisia tilanteita, ja erotuomari joutui kamppailemaan pelin hallinnan kanssa. Marokko puolestaan voitti Kanadan…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Rivaldo teki unohtumattoman maalin Brasilian ja Belgian välisessä ottelussa vuoden 2002 MM-kisoissa. Hän hallitsi palloa taitavasti ja iski voimakkaan volleypotkun, joka päätyi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat
Miesten jalkapallon MM-kisojen neljännesvälierät ovat päättyneet. Portugali voitti Espanjan 1-0 ja Belgia kaatoi Yhdysvallat 4-1. Jäljellä olevat neljännesvälierät pelataan 7. heinäkuuta.
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMkisat, #Belgia
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.