Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Naton vuotuinen huippukokous on käynnistynyt Ankarassa, Turkissa. Ulkoministeriö on hylännyt suurimman osan thaipoimijoiden kausityöviisumihakemuksista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Savonlinnan poliisi pyytää havaintoja kadonneesta miehestä, joka nähtiin viimeksi Kerimäen Ahjotiellä keskipäivällä. Mies on noin 180 senttimetriä pitkä ja hänellä oli päällään tumma fleecetakki sekä tummat collegehousut. Poliisi kehottaa ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Savonlinnan poliisi pyytää havaintoja kadonneesta miehestä, joka nähtiin viimeksi Kerimäen Ahjotiellä keskipäivällä. Mies on noin 180 senttimetriä pitkä ja hänellä oli päällään tumma fleecetakki sekä tummat collegehousut. Poliisi kehottaa ilmoittamaan havainnoista hätänumeroon 112.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 14:36, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta miestä Savonlinnassa • Poliisi etsii kadonnutta miestä Kerimäeltä.
Poliisi etsii kadonnutta miestä
Savonlinnan poliisi etsii kadonnutta miestä. Hänet nähtiin viimeksi Kerimäen Ahjotiellä keskipäivällä. Mies on noin 180 senttimetriä pitkä. Hänellä oli tumma fleecatakki ja tummat housut. Jos näet hänet, soita hätänumeroon 112.
Savonlinnan poliisi pyytää havaintoja kadonneesta miehestä, joka nähtiin viimeksi Kerimäen Ahjotiellä keskipäivällä. Mies on noin 180 senttimetriä pitkä ja hänellä oli päällään tumma fleecetakki sekä tummat collegehousut. Poliisi…
Poliisi on käynnistänyt etsinnät kadonneen miehen löytämiseksi Savonlinnan Kerimäellä. Viimeisin havainto hänestä on tehty Ahjotiellä kello 12 aikaan. Miehen tuntomerkit sisältävät tummaa vaatetusta ja vaalean lippalakin.
Iissä vuonna 2024 kadonnut mies on löytynyt kuolleena. Poliisi vahvistaa, että viimeinen havainto miehestä tehtiin marraskuussa 2024. Tutkinta kuolemansyyn selvittämiseksi jatkuu.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingin poliisi on käynnistänyt etsinnät 11-vuotiaasta tytöstä, joka on ollut kateissa kaksi yötä. Viimeisin havainto tytöstä on lauantai-iltana hänen kotonaan Maunulassa. Poliisi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingissä on käynnissä etsintä, jossa etsitään kadonnutta 11-vuotiasta tyttöä. Viimeinen havainto tytöstä on tehty Maunulassa. Kaikkia havaintoja pyydetään ilmoittamaan hätänumeroon 112.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Pieksämäellä Etelä-Savossa on tapahtunut tulipalo, jossa on kuollut vanhempi mies. Omakotitalosta löytyi vainaja palon raivausten yhteydessä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä, mutta rikosta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Poliisin mukaan verkkovälitteinen seksuaaliväkivalta on yleistynyt ja kohdistuu yhä nuorempiin lapsiin. Tänä vuonna poliisin tietoon on tullut noin 800 tapausta, mikä on…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulussa on kadonnut 68-vuotias mies, jonka viimeiset havainnot ovat lauantai-illalta keskustasta. Mies on noin 180 senttiä pitkä ja hänellä on päällään musta…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 06.07.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa. Pujon kukinta on alkanut maan etelä- ja keskiosissa lämpimimmillä kasvupaikoilla. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa vähäisistä kohtalaisiin. Lapissa heinän siitepölyä on ilmassa enimmäkseen vähäisiä määriä. Pujon siitepölyä on ilmassa maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Cladosporium-homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat runsaita maan eteläosissa. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärien odotetaan jäävän koko maassa enimmillään kohtalaisiksi lukuun ottamatta Lappia, missä määrät jäävät pieniksi. Pujon siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa vähän ja hyvin vähän. Pitkäkestoiset sateet laskevat ilmassa olevan siitepölyn määrän nollatasolle, mutta poutasäällä määrät kohoavat jälleen.