Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Raakaöljyn hinnat ovat nousseet yli yhdeksän prosenttia Yhdysvaltojen ilmoitettua aikomuksestaan sulkea Iranin satamat. Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa epäilty sarjapuukottaja ei ole vielä jäänyt kiinni. Poliisi julkaisi videon miehestä, joka epäillään puukottaneen ulkomaalaistaustaista miestä kesäkuussa. Poliisi pyytää kansalaisilta vihjeitä epäillyn henkilöllisyydestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa epäilty sarjapuukottaja ei ole vielä jäänyt kiinni. Poliisi julkaisi videon miehestä, joka epäillään puukottaneen ulkomaalaistaustaista miestä kesäkuussa. Poliisi pyytää kansalaisilta vihjeitä epäillyn henkilöllisyydestä.
Aiheesta on julkaistu 9 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.7.2026 klo 15:05, pääluokka Rikos.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kaleva, Helsingin Sanomat, Yle Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi julkaisi videon puukottajasta Oulussa • Oulun poliisi tutkii pyöräilijäpuukotusta • Poliisi julkaisi kuvia puukottajasta Oulussa.
Poliisi etsii puukottajaa Oulussa
Oulussa on tapahtunut puukotus, ja poliisi etsii epäiltyä. Mies, joka liikkui pyörällä, epäillään puukottaneen ulkomaalaistaustaista miestä. Poliisi julkaisi videon epäillystä, mutta hän ei ole vielä kiinni. Poliisi toivoo vihjeitä kansalaisilta.
Oulussa epäilty sarjapuukottaja ei ole vielä jäänyt kiinni. Poliisi julkaisi videon miehestä, joka epäillään puukottaneen ulkomaalaistaustaista miestä kesäkuussa. Poliisi pyytää kansalaisilta vihjeitä epäillyn henkilöllisyydestä.
Oulun poliisi on saanut yli 150 vinkkiä liittyen Kaukovainion puukotukseen. Epäilty on liikkunut pyörällä ja poliisi on julkaissut videon sekä valokuvia epäillystä. Rikosylikomisario Petri Savelan mukaan kaikki vihjeet…
Poliisi on julkaissut uusia kuvia epäillystä miehestä, joka puukotti pyöräilijää Oulussa kesäkuussa. Mies pakeni paikalta ja poliisi toivoo edelleen vihjeitä kansalaisilta. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä.
Oulun poliisi on julkaissut uutta tunnistusmateriaalia pyöräpuukottajasta, joka on yhä karkuteillä. Epäilty mies puukotti ulkomaalaistaustaista miestä Kaukovainiolla kesäkuussa. Poliisi toivoo yleisöltä havaintoja ja vihjeitä epäillyn henkilöllisyydestä.
Oulun Kaukovainion puukottaja on edelleen kateissa, ja poliisi pyytää havaintoja uusien kuvien avulla. Etsittävä mies on arviolta 20–35-vuotias, ja hänellä oli puukotustapahtumahetkellä vaalea kauluspaita sekä kenttälakkia muistuttava lippis.…
Oulun poliisi on julkaissut uusia kuvia pyöräpuukotuksesta epäillystä. Epäilty on edelleen vapaalla jalalla, ja poliisi toivoo lisää vihjeitä kansalaisilta. Vihjeitä on saatu jo runsaasti, mutta niiden määrä on…
Oulun poliisi on julkaissut uusia kuvia epäillystä pyörällä liikkuneesta puukottajasta, joka on edelleen vapaalla jalalla. Rikosylikomisario Petri Savela kertoo, että vihjeitä on tullut runsaasti, mutta lisää tietoa kaivataan.…
Oulun poliisi on julkaissut uusia valvontakamerakuvia epäillystä puukottajasta, joka liikkui mummopyörällä. Epäilty on edelleen vapaalla jalalla, ja poliisi toivoo lisää vihjeitä kansalaisilta. Rikosylikomisario Petri Savela kertoo, että vihjeiden…
Oulun poliisi on julkaissut lisää kuvia Kaukovainion pyöräpuukotuksesta epäillystä. Epäilty liikkui tekoaikaan mummopyörällä ja varoi vasenta jalkaansa. Poliisi toivoo yleisöltä vihjeitä, jotka voivat auttaa tutkinnassa.
Ylöjärvellä tapahtui sunnuntaiyönä puukotus, jota poliisi tutkii epäiltynä tapon yrityksenä. Tapahtuma liittyi tappeluun, jossa yksi henkilö haavoittui. Poliisi on pidättänyt yhden epäillyn.
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Puukotus
Oulun Kaukovainion maanantain tulipaloa tutkitaan rikoksena. Poliisi epäilee, että palo on sytytetty tahallisesti. Asunnon asukas sai vakavia vammoja ja vietiin sairaalaan, mutta…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Kaukovainio
Oulussa tapahtuneista pyöräpuukotuksista ei ole saatu kiinni epäiltyjä. Poliisi kertoo, että yleisövihjeiden määrä on vähentynyt huomattavasti, vaikka vinkkejä edelleen saadaan. Rikostutkinta jatkuu,…
Rikos • jaetut avainsanat: #Oulu, #Poliisi
Helsingin keskustassa tapahtui puukotus sunnuntaina aamuyöllä, kun vuonna 1983 syntynyt mies puukotti vuonna 1999 syntynyttä uhria ylävartaloon. Tilanne syntyi tappelun seurauksena, ja…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus
Mikkelissä lauantaina tapahtui ampumavälikohtaus, jota tutkitaan tapon yrityksenä. Uhri sai vakavia vammoja, mutta hänen tilansa on vakaa. Poliisi on pidättänyt yhden henkilön…
Rikos • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingin ydinkeskustassa tapahtui varhain sunnuntaiaamuna puukotus, jossa loukkaantui vuonna 1999 syntynyt mies. Uhri sai vakavia vammoja, mutta ei ole hengenvaarassa. Poliisi epäilee…
Rikos • jaetut avainsanat: #Puukotus, #Rikos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi. Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla. Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi. Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.